۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۲۹۱۰۶
معاون اجرایی جشنواره ملی شعر 72 خط اشک خبر داد؛

حضور شاعران جوان شعر آیینی کشور در محافل عزاداری استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قاسمی با اشاره به جلب رضایت شرکت کنندگان در جشنواره در سال های گذشته گفت: قصد داریم اوقات فراغت شرکت کنندگان جشنواره را با برنامه های متعدد فرهنگی پر کنیم که در سال گذشته استقبال خوبی از این برنامه ها صورت گرفت.
شعر عاشورايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مصطفی قاسمیان، معاون اجرایی چهارمین جشنواره ملی شعر 72 خط اشک ظهر امروز در نشست خبری مسؤولین جشنواره با اصحاب رسانه با اشاره به تجریه خوب سه سال گذشته برای برگزاری جشنواره در سال جاری افزود: در سال‌های گذشته در زمینه اسکان و پذیرایی شرکت کنندگان موفقیت خوبی داشته ایم و همه از تدابیر مسؤولین جشنواره رضایت داشتند.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه تجریبات گذشته به طور حتم در چهارمین جشنواره پشتوانه خوبی برای برگزاری جشنواره خواهد بود تصریح کرد: محل اسکان شکرت کنندگان دانشگاه اصفهان خواهد بود ولی در صورت تغییر شرایط ممکن است به محل‌ بهتر و مناسب تری جهت رفاه شرکت کنندگان منتقل شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا با یک برنامه ریزی دقیق و منظم اوقات فراغت شرکت کنندگان را با برنامه های متنوع و مهم فرهنگی و علمی پر کنیم و حاضرین در جشنواره بتوانند حداکثر استفاده را از زمان خود ببرند همچنین در کنار بازدید از تخت فولاد و گلستان شهدا به دنبال دیدار با علما اصفهان توسط شرکت کنندگان هستیم.

 

معاون اجرایی جشنواره ملی شعر 72 خط اشک ضمن تصریح بر استقبال شرکت کنندگان جشنواره در سال های گذشته از برنامه های جنبی جشنواره نظیر بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی اصفهان اظهار کرد: قصد داریم تا از طریق دعوت مادحین اهل بیت (ع) به جشنواره ارتباط خوبی بین شاعران برجسته و مادحین برقرار کنیم.

 

 وی از هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور حضور شاعران جوان شعر آئینی کشور در محافل عزاداری سطح استان اصفهان و مجالس دانشگاهی استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری شب‌های شعر آئینی و قرائت سروده‌هایی در مدح اهل‌بیت (ع) از جمله برنامه‌هایی است که مدنظر داریم./1304/پ203/ب

ارسال نظرات