۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۳۱۴۹۵
فرمانده سپاه نکا:

تفکر بسیجی راه مقابله با زیاده خواهی های غرب است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه نکا، تفکر بسیج را در امتداد نهضت حسینی دانست و گفت: گفتمان بسیج عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف بوده است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، مرتضی رمضانی، فرمانده سپاه ناحیه نکا، امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که آسیب فتنه در همه زمان ها و مکان ها وجود دارد، افزود: دفع آسیب های مختلف فتنه از ولایتمداری محض و بصیرت بسیج بوده است که با همه توان در برابر فتنه ایستادگی کرده است.

 

وی اظهار داشت: آسیب های ماهواره ای، توسعه و اشاعه بدحجابی و بی حجابی، عادی سازی فرهنگ های غلط و غیر اسلامی و بحث عبور از خانواده های سنتی از ابزارهای تهدید دشمن است که در هفته بسیج بصورت تئوری و عملی در این راستا با حضور کارشناسان جهت آگاهی بخش وارد می شویم.

 

رمضانی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج و برنامه های پیش رو گفت: هفته گرامیداشت بسیج، ایام تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است و بسیج میراث مهم انقلاب و امام راحل و بازوی قوی ولایت  همواره در صحنه آماده است.

 

وی ادامه داد: در هفته بسیج همچون گذشته با ولایتمداری محض از ولی فقیه، برنامه های مختلفی همچون دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدا، کارگاه های بصیرتی، ارائه برنامه های ورزشی و فرهنگی و ویزیت رایگان در دستور کار قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه نکا به نقش بسیج در خنثی سازی فتنه ها اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی در روزهای نخستین پیروزی انقلاب، فتنه ها و آشوب های بسیاری را برما تحمیل کردند که بسیجیان با حضور فعال در صحنه، فتنه های دشمنان را یکی پس از دیگری سرکوب کردند.

 

رمضانی ادمه داد: در بحران های مختلف دشمنان ایران اسلامی با حمایت از خودفروختگان داخلی سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند که با تدبیرها و تمهیدات بسیجیان دلاور این توطئه دشمنان خنثی شد.

 

وی با بیان این که نهضت عظیم اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و با الگوگیری از نهضت حسینی به پیروزی رسید، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با تبعیت از ولی فقیه با بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی کرده و در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به این که این شهرستان 432 شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، گفت: امروز جامعه ما رسالت سنگینی در برابر خون های پاک این شهیدان عهده دار است و باید پاسدار آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس باشند.

 

رمضانی با بیان این که باید از ورود فتنه گران و حامیان فتنه از بخش های مختلف جامعه جلوگیری کنیم، افزود: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را در جهت تضعیف نظام به کار گرفته اند، حفظ آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی یک وظیفه عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد./1317/پ203/ب1

ارسال نظرات