۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۳۱۹۵۲
امام جمعه کرج:

بسیج نماد استکبارستیزی در جهان است/ نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که بسیج فرهنگ مدافع از اسلام و ارزش هااست گفت: بسیج همواره مدافع حقوق مستضعفان در سراسر عالم بوده و نماد استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم است.
سيد محمدمهدي حسيني همداني،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت السلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز امروز در خطبه های نماز جمعه این هفتهبا اشاره به  روز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام راحلو هفته بسیج، گفت: از زمان شکل گیری بسیج تا به امروز بسیج همواره در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته و خوش درخشیده است.

 

وی ادامه داد: بعد از پایان جنگ تحمیلی افرادی گمان می کردند که دیگر نیازی به بسیج و بسیجی نیست اما امام راحل با درایت و هوشیاری تمام اعلام کردند که بسیج تمام شدنی نیست و باید روز به روز توسعه و گسترش پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت: بسیج فرهنگ مدافع از اسلام و ارزش هاست و تا زمانی که اسلام و ارزش ها و قرآن هست بسیج و تفکر بسیجی باید در جامعه حاکم باشد و اگر فرهنگ بسیجی در هر نقطه ای از جهان باشد توطئه های دشمن و استکبار را خنثی خواهد کرد.

 

وی با بیان این که مهم ترین آرمان بسیج و تفکر بسیجی پیروی از ولایت است تصریح کرد: بسیج همواره مدافع حقوق مستضعفان در سراسر عالم بوده و مهم ترین تفکر بسیجی استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم است.

 

امام جمعه کرج با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: دشمن همیشه مسیری را طی می کند که طرف مقابل را وادار به تسلیم کند از این رو سعی دارد با ایجاد شایعات و تسلط بر افکار عمومی و جریان های منفعل و تقویت اهالی فتنه فضای داخلی کشور را به سمت چند قطبی سوق دهد.

 

وی افزود: مذاکرات هسته ای هر نتیجه ای که داشته باشد نباید سرنوشت کشور را به آن گره زد بلکه باید به ظرفیت های داخلی کشور توجه شود تا بر مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی فائق آییم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با تاکید بر این که هر دستاوردی مربوط به اصل نظام است گفت: مذاکرات هسته ای هر نتیجه ای که داشته باشد از حمایت و هدایت رهبری و پشتوانه مردمی برخودار است و اگر به نتیجه مطلوبی نرسید نباید جناح خاصی را زیر سوال برد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به عدم توجه مسوولان به گفتمان سازی اقتصادی اشاره کرد و گفت: آیا دولت برای تحولات ساختاری در نظام اقتصادی برنامه ای دارد یا مانند دولت های پیشین در انتظار برداشته شدن تحریم است.

 

خطیب نمازجمعه کرج در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی ایران آیا تحریم هاست یا نظام غلط توزیع یارانه یا وابستگی به نفت یا عدم شفاف سازی مفاسد اقتصادی، لذا برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی باید ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی در جامعه شکل بگیرد و به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای شود./801/پ202/ب4

ارسال نظرات