۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۳۲۱۵۰
با سخنرانی آیت‌الله شبستری:

گردهمایی طلاب بسیجی آذربایجان شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته بسیج و سالروز فرمان تشکیل بسیج طلاب و روحانیان گردهمایی بزرگ حماسه حضور با سخنرانی آیت‌الله شبستری در تبریز برگزار می شود.
بسيج طلاب سازمان بسيج طلاب و روحانيون کشور

مالک بهروزی، دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری همایش بزرگ حماسه حضور به مناسبت سالروز فرمان تشکیل بسیج طلاب و روحانیان در تبریز خبر داد و گفت: این همایش با شرکت طلاب و روحانیان بسیجی استان همراه خواهد بود.

 


وی با بیان این‌که آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی سخنران اصلی این گردهمایی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این همایش فردا یکشنبه دوم آذر از ساعت 11 در جوار حوزه علمیه طالبیه، صحن مسجد جامع تبریز برگزار می شود.

 


بهروزی همچنین از برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه در منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: این همایش با شرکت اصحاب رسانه استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سوم آذر در منطقه آزاد صنعتی تجاری ارس برگزار خواهد شد.

 


دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان این‌که امسال حداقل در 12 دانشگاه یادواره شهدای دانشجو برگزار خواهد شد تا زمینه برگزاری کنگره استانی فراهم شود، گفت: از جمله برنامه های این یادواره ها که در دو ماه آینده برگزار خواهد شد، می توان به برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.

 


وی افزود: برگزاری مراسم‌های مختلف مانند شب شعر در چند دانشگاه استان، شب خاطره با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دیدار از خانواده های معظم شهدا به ویژه شهدای طلبه و دانشجو را از دیگر برنامه های بسیج طلاب و دانشجویی عنوان کرد.

 


بهروزی با بیان این‌که کنگره استانی شهدای دانشجو دوم آذر ماه در دانشگاه تبریز برگزار می شود، گفت: در این راستا اقداماتی برای جمع آوری آمار شهدای دانشجو آغاز شده تا در قالب کتاب و نرم افزار در اختیار جامعه بزرگ دانشجویی قرار گیرد./935/ت303/ب4

ارسال نظرات