۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۳۴۶۹۶

بازدید مسؤولان جشنواره ملی علامه حلی از مدارس علمیه مازندران

خبرگزاری رسا ـ معاون آمورش حوزه علمیه مازندران از بازدید مسؤولان جشنواره ملی علامه حلی از مدارس علمیه استان خبرداد.
معاون آموزش حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام حمزه علی اکبری، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که مسؤولان جشنواره ملی علامه حلی از حوزه های علمیه برادران و خواهران استان مازندران بازدید می کنند، گفت: در این دیدار دبیر علمی جشنواره سراسری علامه حلی حضور دارند که در مدت چهار روز از حوزه های علمیه استان بازدید می شود.

 

وی با اشاره به این که نشست هم اندیشی معاونان پژوهش حوزه های علمیه مازندران در حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شده است، بیان داشت: بعد ازظهر روز دوشنبه، هفدهم آذر بازدیدی از مدرسه علمیه آیت الله بهشتی نوشهر به عمل می آید.

 

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: مسؤولان جشنواره علامه حلی در روز سه شنبه صبح از حوزه علمیه خواهران نوشهر و بعداز ظهر آن از حوزه علمیه خواهران ساری بازدید می کنند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان جشنواره در صبح روز چهارشنبه از مدرسه علمیه برادران کوتنا قائم شهر بازدید دارند، افزود: بعداز ظهر روز چهارشنبه نیز از مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر بازدید می شود.

 

وی، ادامه داد: در روز پنج شنبه که آخرین روز حضور مسؤولان جشنواره علامه حلی در استان مازندران خواهد بود از حوزه های علمیه شهرستان بابل بازدید می شود.

 

حجت الاسلام اکبری، افزود: این حضور در راستای بررسی وضعیت پژوهشی استان در راستای حضور در جشنواره ملی علامه حلی صورت می گیرد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که پژوهش محوری نقش ارزنده ای در راستای پیشرفت و توسعه دارد، گفت: امر تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه آن قدر مهم است که کار فردی راه به جایی نمی برد و اراده ای جمعی نیاز است.

 

وی فراهم کردن زیرساخت های آموزشی برای تقویت پژوهش در حوزه را ضروری دانست و افزود: اگر شرایط آموزشی در حوزه های علمیه مثبت نباشد به یقین فعالیت های پژوهشی در مسیر صحیح هدایت نخواهد شد./1314/

ارسال نظرات