۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۳۷۴۵۷
امام جمعه ایلام:

9 دی روز پیروزی ملت و رهبری بر جریان نفاق داخلی و دشمنان خارجی نظام بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حماسه 9 دی روز پیروزی ملت و رهبری بر جریان نفاق داخلی و دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و نتیجه مدیریت بی بدیل و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تبعیت ملت بزرگ ایران از مقتدای خویش بود.
حجت‌الاسلام والمسلمين لطفي نماينده ولي فقيه در ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در ایلام، در خطبه های نماز جمعه این شهر، گفت: حماسه 9 دی روز پیروزی ملت و رهبری بر جریان نفاق داخلی و دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و نتیجه مدیریت بی بدیل و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تبعیت ملت بزرگ ایران از مقتدای خویش بود.

 


وی افزود: دلیل عظمت این رویداد بزرگ، خنثی کردن فتنه ای پیچیده بود که از سوی رژیم فاسد صهیونیستی و آمریکا با پشتوانه مالی گسترده رژیم های فاسد عربی به ویژه آل سعود و خیانت خواص بی بصیرت، یاران دیروز و خائنان امروز به امام و رهبری علیه نظام شکل گرفت اما با درایت رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و تبعیت ملت ایران اسلامی از رهبر خود خنثی شد.

 


امام جمعه ایلام گفت: این حماسه بزرگ و تاریخی زیباترین و ماندگارترین جلوه‌های ایثار، فداکاری و ولایتمداری ملت شریف ایران اسلامی را به نمایش گذاشت، مردم با حضور میلیونی خود توطئه و فتنه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.

 


وی اظهار داشت: یکی از افتخارات ملت ایران دشمن شناسی است، حماسه 9 دی رسوایی بزرگی برای سران فتنه به دنبال داشت؛ هر چند حصر سران فتنه رحمت نظام است چون این افراد خائن به نظام باید به اشد مجازات می رسیدند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: هجرت رسول اکرم(ص) از مکه به مدینه مبدأ تاریخ اسلام و تاریخ هجری است و این رویداد یکی از مراحل تکاملی حرکت به سوی اهداف و آرمان‌های بعثت خاتم است، پیامبر با این حرکت خویش ابعاد اجتماعی و سیاسی بعثت خود را محقق کرد.

 


امام جمعه ایلام افزود: پیامبر اعظم(ص) با تشکیل حکومت و اجرای قوانین اسلامی و تشکیل نظام قضایی به ترویج احکام نورانی خداوند در جامعه پرداختند، در حوزه اجتماعی، پیامبر اکرم(ص) اقدامات ارزنده‌ای را انجام داد که می‌توان به ریشه‌کن ساختن بیماری‌های مزمن اجتماعی مهم در جامعه و آثار به جای مانده از هیاهوی قبیله‌ای و رواج الفت و محبت بین مسلمانان و افزایش تلاش‌ها برای تقویت نیروی انسانی برای خدمت به اسلام اشاره کرد.

 


حجت الاسلام والمسلمین لطفی به دستور تاریخی امام راحل (ره) برای حضور در فرودگاه ها و حراست از پرواز هوایی اشاره و خاطر نشان کرد: موضوع حفاظت از هواپیماهای مسافربری در کشور در سال 63 از سوی امام خمینی (ره) پایه گذاری شد، امام با این دستور تاریخی خود در آن زمان با وجود مخالفت دولت توانست دسیسه هواپیما ربایی در کشور را خنثی کند و از آن زمان تاکنون سپاه خدمات ارزنده ای را در این راستا ارایه کرده به گونه ای که تاکنون یک مورد هواپیما ربایی در ایران رخ نداده است.

 

وی همچنین به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد و یادآور شد: اکنون 80 تا 85 درصد ملت ایران باسواد هستند که این امر از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی است./967/پ202/ب4

ارسال نظرات