۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۳۰۷

تجمع بزرگداشت حماسه ۹ دی در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت مدار و انقلابی ارومیه بار دیگر با حضور در تجمع بزرگداشت حماسه ۹ دی ، با آرمانهای نظام اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.
تجمع بزرگداشت حماسه ۹ دی در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مردم ولایت مدار و انقلابی ارومیه امروز، همزمان با سالروز بزرگداشت حماسه مردمی  نه دی با آرمان های نظام اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

 

دکتر رسول سنایی راد، تحلیل‌گر مسایل سیاسی کشور به عنوان مهمان و سخنران این مراسم در مصلی حضور داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی، حضرت پور شهردار ارومیه و جمعی از مدیران ارشد برای اثبات وفاداری خود به نظام در این اجتماع مردمی حاضر بودند.
 
در این تجمع با شکوه و سرنوشت‌ساز که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، جمع کثیری از جوانان و نوجوانان پرشوری که به دین و وطن خود عشق ورزیده و خواهان سر بلندی این ملت و کشور بودند، حضور داشته و نفرت و انزجار خود را از کسانی که قصد آسیب زدن به این کشور را دارند، ثابت کردند.
 
امروز مردم آمده بودند تا به گرگانی که در لباس دوست در آمده و خود را خیرخواه این ملت و امت اسلامی معرفی می کردند، ثابت کنند که پای اهداف و آرمان‌های این نظام و انقلاب اسلامی هستند و هرگز فریب فتنه‌ها و حیله‌های آن‌ها را نمی‌خورند.
 
شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهایی مانند «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده›› و یا ‹‹ آذربایجان جانباز خامنه‌ایدن آیرلماز›› و اشعاری مشابه با رهبر خود تجدید پیمان کرده و بار دیگر خواب آرام بدخواهان حکومت اسلامی را بر هم زدند.
 
بزرگداشت سالروز حماسه سرنوشت ساز 9 دی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد./936/پ202/ب
ارسال نظرات