۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۳۸۳۵۸

ضوابط و شرایط ثبت‌نام امتحانات سطح عالی حوزه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ ضوابط و شرایط ثبت‌نام امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 ، سطح عالی طلاب و فضلای حوزه علمیه از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قم اعلام شد.
امتحانات حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قم، ضوابط و شرایط ثبت‌نام امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 ، سطح عالی طلاب و فضلای حوزه علمیه  را اعلام کرد.


براساس این گزارش، امتحانات نیم سال اول حوزه از 3 تا بهمن ماه در سه حوزه امتحانی در شهر قم و منطقه پردیسان با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه استان قم برگزار خواهد شد.

 

این گزارش حاکی است،‌‌ ثبت نام امتحانات متوقف بر أخذ کارت هوشمند خواهد بود، از این‌رو چنانچه طلاب تا کنون کارت خود را دریافت نکرده اید، در اسرع وقت باید به سامانه نجما و یا به حیاط دارالشفاء، جنب دفاتر شهریه، واحد صدور کارت هوشمند مراجعه کنند.

 

این گزارش می‌افزاید، طلابی که از مدارس علمیه شهرستان ها به قم منتقل شده اند، در صورت نیاز به مشاوره، از وضعیت تحصیلی خود و شرکت در طرح ساماندهی قدیم و یا جدید به ساختمان اداری دار الشفاء، طبقه اول، اتاق 107 مراجعه کنند.

 

همچنین طلاب (آزاد) دارای کد محل تحصیل 529 و530 و طلاب مدرسه جانبازان با کد 137 لازم است جهت ثبت نام دروس فقه، اصول و فلسفه و سایر دروس ازطریق سامانه نجاح اقدام کنند.

 

طلاب مراکز و مدارس فقهی که از مدیریت حوزه علمیه استان قم مجوز اجرای طرح قدیم را دارند جهت ثبت نام فقط باید از طریق مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

 

افراد واجد شرایط شرکت در امتحان تبصره ماده 10، مجاز به ثبت نام در این امتحان نمی باشند و امتحان آنان در پایان سال تحصیلی (خرداد ماه) برگزار می‌شود.

 

طلاب سفیران هدایت در صورتی می توانند در امتحانات شرکت نمایند که مراحل انتقال به سطوح عالی را گذرانده باشند و کد آنان به 529 تغییر یافته باشد.

 

طلاب که در آموزش غیرحضوری شرکت کرده‌اند، مجاز به ثبت نام در این امتحان نیستند و درصورت عدم فعال بودن پرونده آموزش غیر حضوری آنان، پس از انصراف و تسویه حساب می توانند ثبت نام نمایند.

 

زمان انتخاب درس و ثبت‌نام امتحان از 10 تا 25 دی ماه انجام خواهد شد، از این‌رو طلاب در مهلت تعیین شده در اسرع وقت به سایت معاونت آموزش مراجعه و ثبت نام کنند و چنانچه قصد انصراف و یا اصلاح ثبت نام امتحانات را داشته، حداکثر تا 25دی ماه به همان سایت مراجعه کنند./917/پ202/ف
 

ارسال نظرات