۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۳۹۴۷۱
در قم؛

چالش‌های روش تحقیق در علوم انسانی بررسی شد

خبرگزاری رسا - نشست تخصصی فلسفه علم و چالش های روش تحقیق در علوم انسانی با حضور استادان، پژوهشگران و صاحبنظران این عرصه در هتل استقلال قم برگزار شد.
نشست علمي

به گزارش خبرگزاری رسا، از صبح امروز نشست تخصصی با عنوان فلسفه علم و چالش های روش تحقیق در علوم انسانی در هتل استقلال قم و با حضور ده ها تن از استادان، پژوهشگران و صاحبنظران به میزبانی مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

در این نشست تخصصی قرار است پروفسور سیدمهدی الوانی چهره ماندگار علم مدیریت در ایران، حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا رییس کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و محمود حکمت نیا مؤلف برگزیده کتاب سال حوزه به ایراد سخنرانی بپردازند.

 

باقری ثالث در ابتدای این نشست ضمن عرض خیر مقدم به حاضران این روز را به سبب حضور چهره های ارزشمندی که در این نشست حضور دارند، روزی به یاد ماندنی برای دانشگاه حضرت معصومه(س) خواند.

 

وی حضور پروفسور الوانی در این نشست را موجب افتخار دانشگاه حضرت معصومه(س) و جمع حاضر دانست و با شمردن پاره ای از سجایای اخلاقی این استاد دانشگاه خواستار تداوم همکاری وی با دانشگاه شد.

 

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) پیرامون حضور دکتر محمود حکمت نیا در این نشست نیز وی را یکی از صاحبنظران برجسته در حوزه های تخصصی خود دانست.

 

وی با اشاه به سابقه همکاری دانشگاه با دکتر حکمت نیا به خصوص در جریان برگزاری همایش بین المللی فلسفه حقوق زن در اسلام به نقش برجسته وی در پیشبرد اهداف این همایش بین المللی پرداخت و با ابراز خرسندی از حضور مجدد وی در این نشست به کتب و تألیفات و سبقه علمی این استاد دانشگاه پرداخت.

 

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) همچنین در ادامه به سوابق حجت الاسلام و المسلمین دکتر پارسانیا اشاره داشت و افزود: دکتر پارسانیا از استادان صاحب فکر و صاحب سبک در زمینه فلسفه علم و علوم انسانی و اجتماعی است و حضور وی در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مؤید ویژگی های ممتاز علمی و شخصیتی وی است.

 

مشروح سخنان صاحبنظران این نشست متعاقباً منتشر می گردد./916/د102/ی

ارسال نظرات