۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۴۰۸۴۶
استاندار خوزستان خواستار شد؛

انتقال جلوه های اربعین حسینی به نسل های آینده

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان سخاوت را از درس های مراسم اربعین حسینی(ع) دانست و افزود: جلوه های اربعین حسینی باید برای آیندگان انتقال یابد.
عبدالحسن مقتدايي ، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، صبح امروز، در مراسم تجلیل از خدمت گذاران زوار حسینی(ع)، با بیان این که انتقال جلوه های مهم مراسم اربعین حسینی(ع) برای آیندگان ضروری است، اظهارداشت: نویسندگان باید در زمینه مراسم های اربعین حسینی(ع) و بیان پیام های مهم آن، همه تلاش خود را انجام دهند.

وی با اشاره به این که مراسم اربعین حسینی(ع) سرشار از درس های بسیاری برای مسلمانان است، ابراز داشت: یکی از مهم ترین درس اربعین حسینی(ع)، تواضع کامل خدمت گذاران در ارائه خدمات بیشتر به زوار امام حسین(ع) است.

مقتدایی سخاوت را یکی دیگر از درس های مراسم اربعین حسینی(ع) دانست و افزود: اگر سخاوت در میان مسلمانان در همه زمان ها اجرا شود فقر در میان مردم دنیا از بین خواهد رفت.

وی افزود: در زمینه بیان موضوع های فرهنگی، ارزشی و به ویژه مراسم اربعین حسینی(ع)، همه خبرنگاران و فعالان رسانه های مجازی و مکتوب تلاش های چشم گیری انجام دادند.

مقتدایی در پایان خدمت به زوار امام حسین(ع) در مراسم اربعین حسینی(ع) را سبب اثرات معنوی در زندگی افراد دانست و تصریح کرد: توفیق خدمت به زوار امام حسین(ع) را باید سپاس گذاری کرد./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات