۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۴۱۶۹۷
امام جمعه دزفول:

اهانت به پیامبر اکرم برنامه ای از پیش تعیین شده از سوی رژیم صهیونیستی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به اهانت توهین آمیز نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) ابراز داشت: رسانه های غربی براساس برنامه ای از پیش تعیین شده اقدام به توهین به پیامبر اکرم(ص) کردند.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پذیرش دین اسلام در میان کشورهای غربی را قابل توجه خواند و افزود: افزایش تمایل جوانان و نوجوانان کشورهای غربی به دین اسلام سبب ترس این کشورها از این مسأله شده است.

وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) ابراز داشت: رسانه های غربی براساس برنامه ای از پیش تعیین شده اقدام به توهین به پیامبر اکرم(ص) کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول در پایان تصریح کرد: اسلام به سبب هم سو بودن احکام و دستورات آن با فطرت آدمی، همواره در میان مسلمانان و غیرمسلمانان استقبال چشم گیری خواهد داشت.

وی ادامه داد: کشورهای غربی در تلاش هستند تا مقبولیت دین مبین اسلام در میان جوانان و نوجوانان خود را کاهش دهند.

این استاد حوزه علمیه گفت: هدف از توهین نشریه فرانسوی تحریک برخی از مسلمانان و ارتکاب آنها به کارهای خشونت آمیز است.

وی ادامه داد: ایجاد گروه های تروریستی از سوی کشورهای غربی تنها با هدف اسلام هراسی و اعمال کارهای تروریستی با نام اسلام است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی همزمانی انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اکرم(ص) با ترور در فرانسه تصریح کرد: همه این برنامه ها از پیش برنامه ریزی شده و این فعالیت ها از سوی کشورهای غربی حمایت می شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان این که نشریه شارلی ابدو با اهانت به پیامبر اکرم(ص) قصد تحقیر مسلمانان را داشت، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی عامل اصلی اهانت به پیامبر اکرم(ص) و ترور در منطقه است.

امام جمعه دزفول با بیان این که مسلمانان نباید نسبت به اهانت نشریه فرانسوی بی اهمیتی نشان دهند، ابراز داشت: مسلمانان باید نسبت به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) اعتراض کنند و آن را به اذهان عمومی دنیا برسانند.

این استاد حوزه علمیه اعتراض با بیان این که مسلمانان نباید سبب استفاده سوء و بهره برداری سیاسی دشمنان اسلام از اعتراض های آنان شود، تصریح کرد: اعتراضات باید در فضایی آرام و توأم با اتحاد همه کشورها انجام شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به این که اسلام دین عقلانیت و صلح است، بیان داشت: مسلمانان باید از هر گونه عمل موافق با اهداف دشمنان اسلام، جلوگیری کنند./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات