۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۴۲۶۰۸

برگزاری کارگاه آموزشی روش تحقیق در مدرسه علمیه نکا

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) از برگزاری کارگاه آموزشی روش تحقیق در این حوزه خبر داد.
کارگاه آموزشي

حجت الاسلام جواد قنبری، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا گفت: کارگاه آموزشی روش تحقیق و پژوهش فردا در این مدرسه برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در این کارگاه آموزشی یک روزه 150 نفر از طلاب حوزه علمیه نکا حضور دارند، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران و استاد حوزه علمیه در این کارگاه آموزشی مهم ترین مسائل مربوط به روش تحقیق و پژوهش را برای طلاب بیان خواهد کرد.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا بر ضرورت آشنایی طلاب مدارس علمیه با شیوه پژوهش و تحقیق تأکید کرد و گفت: کارگاه آموزشی روش تحقیق نیز به منظور

 

وی در ادامه سخنان خود برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهش در نهج البلاغه، قرآن، فقه و اصول و همچنین کارگاه آموزشی مقاله نویسی از دیگر برنامه های معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا دانست.

 

حجت الاسلام قنبری فراهم کردن زیرساخت های آموزشی برای تقویت پژوهش در حوزه را ضروری دانست و افزود: اگر شرایط آموزشی در حوزه های علمیه مثبت نباشد به یقین فعالیت های پژوهشی در مسیر صحیح هدایت نخواهد شد.

 

وی با بیان این که پژوهش یکی از ارکان جدایی ناپذیر حوزه در تاریخ بوده است، گفت: پژوهش همواره شاخصی مهم در توسعه و رونق بخش های مختلف هر مجموعه ای خواهد بود.

 

حجت الاسلام قنبری تقویت روح پژوهش را حرکت در مسیر تحول در حوزه دانست و خاطرنشان کرد: اگر ما به دنبال تحول در حوزه هستیم باید زیرساخت های پژوهشی در مدارس علمیه را فراهم کنیم./1316/ت302/ب1

ارسال نظرات