۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۴۳۵۵۲
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

نامه رهبر معظم انقلاب حکایت از فروپاشی غرب دارد

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: رهبر معظم انقلاب با نگاه عبادی و دینی خود، غرب را در حال فروپاشی می بینند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد  سعیدی، در دیدار اعضای ستاد بزرگرداشت دهه فجر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد گفت: در هر سال، مراسم بزرگداشت دهه فجر، باید به عنوان ایام الله مورد توجه قرار گیرد و نگاهی به حواث آن موقع داشته باشیم تا بدانیم از چه حوادث و خطراتی عبور کرده ایم.

 

وی افزود: در هر دهه فجر، باید نگاهی به زمان خاص در انقلاب داشته باشیم، امسال رهبر معظم انقلاب مسأله فرهنگ، اقتصاد، عزم ملی و مدیریت جهادی را تبیین کرده اند، از این رو لازم است این مطالبات در چنین ایام اللهی مطرح شود.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در برهه ای خاص احساس کردند شرق در حال فروپاشی است، از این رو هیأتی توسط حضرت آیت آلله جوادی آملی به این منطقه اعزام کردند، امسال رهبر معظم انقلاب به غرب نگاه داشتند که در ایام 22 بهمن باید به آن توجه کرد.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب با نگاه عبادی و دینی خود، غرب را در حال فروپاشی می بینند، ادامه داد: با وجود این که دشمن برای دور کردن مردم از فطرت خداجو و حق جوی خود، تلاش می کند، رهبری این جوامع را مورد توجه قرار دادند و جهان غرب شاهد فطرت خروشان و پاک جوانان خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تبیین نکاتی درباره برگزاری هرچه با شکوه تر گرامیداشت دهه فجر ابراز داشت: همه استان ها و شهرها در 22 بهمن در کنار نگاه کلی به این ایام دارای ویژگی های خاص خود نیز هستند که در این ایام باید به آنها توجه کرد؛ قم حرم حضرت معصومه(س) و کل قم عش آل محمد(ص)است، باید از چنین ظرفیت هایی در دهه فجر استفاده حداکثری کرد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) توجه به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اقدام دیگری که در دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد، تجلیل از خدمتگزاران نظام است. امروز سپاه از افتخارات نظام و نماد اقتدا جمهوری اسلامی ایران است که یک مرد شجاع از درون این دستگاه شجاع مانند سردار سلیمانی بر می خیزد و لرزه بر دشمنان می اندازد؛ که در این شرایط بی مهری هایی به آنها می شود؛ در این ایام باید از چنین نهادهایی حمایت کرد و بی مهری ها را جبران کرد.

 

وی در ادامه افزود: در دهه فجر ما باید سنت های ارزشمندی که در انقلاب بوده را احیا سازیم و سنت های حسنه جدیدی را نیز ترویج دهیم،اگر در این عرصه وارد نشویم، دشمن بدعت ها را ایجاد می کند؛این که در رسانه بیگانه بیان می کنند که در فلان روز دخترها و پسرها دور هم جمع شده و بر روی هم آب بپاشند، این را کوچک نبینید؛ این ها می خواهند حرمت ها را بشکنند.

 

آیت الله سعیدی افزود: یکی از کارهایی که در دهه فجر باید انجام شود، حفظ همدلی و صفایی که بین مسئولان وجود دارد، در قم طیف های سیاسی متنوعی قرار دارد ولی صمیمیت در میان مسئولان وجوددارد که باید این روحیه حفظ شود.

 

وی با تأکید براین که در این دهه باید کاری کنیم که خدمت مسئولان نشان داده شود، تصریح کرد: از اوایل انقلاب وعده هایی به مردم داده شده است،باید خدماتی که در این مدت انجام شده برای مردم بازگو شود تا آنها به انقلاب خوشبین بمانند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) شهدا و ایثارگران را شناسنامه انقلاب معرفی کرد و گفت: حضور ایثارگران و کسانی که در انقلاب تلاش کرده اند، باید به مردم معرفی شوند. اینها افتخار ما و سند انقلاب ما هستند، شهدا و ایثاگران شناسنامه و لباس فرم نظام اسلامی هستند.

 

وی در پایان افزود: در دهه فجر باید بی تفاوت ها را جذب کنیم، کسانی که شبهه دار هستند و ابهاماتی دارند، که در صورت پاسخ ندادن به آنها، موجب می شود علیه ما شوند، همان مسأله که رهبری بر آن تأکید دارند و آن جذب حداکثری و دفع حداقلی است./1323/د101/ی

ارسال نظرات