۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۶۴۶
مسؤول گروه حامیان ولایت مازندران:

سیره نبوی مهم ترین نیاز امروز جامعه بشری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول گروه حامیان ولایت مازندران با بیان این که پیامبر اعظم(ص) پیام آور رحمت و گسترش دهنده محبت در عصر خود بودند، گفت: بشریت امروز نیازمند به آموزه های پیامبر گرامی اسلام است.
مسؤول گروه فرهنگي حاميان ولايت مازندران

حجت الاسلام حسین حسین زاده مسؤول گروه حامیان ولایت مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با محکومیت اهانت به پیامبر گرامی اسلام خاطرنشان کرد: دفاع از حریم مهربانی و رحمت حضرت رسول اکرم(ص) بر هر مسلمانان و دوستدار پیامبر گرامی اسلام لازم است و ما در ابتدا باید شناخت بیشتری از سیره زندگی پیامبر پیدا کنیم و این فرصتی ارزشمند برای این مسأله است.

 

وی از برگزاری مسابقه بزرگ پیامکی از سوی گروه تبلیغی جهادی حامیان ولایت مازندران خبر داد و اذعان کرد: گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت استان مازندران در پی اهانت شبکه های منحرف ماهواره ای و روزنامه تکفیری فرانسوی به ساحت مقدس و مطهر رسول مهربانی و رحمت آخرین پیامبر اسلام مسابقه بزرگ پیامکی را برگزار می کند.

 

این استاد حوزه علمیه مهلت شرکت در این مسابقه را تا دوازدهم بهمن اعلام کرد و خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند  یک جمله کوتاه دلنوشته در عشق و ارادت خود را  به حضرت رسول الله الاعظم را حداکثر تا 12 بهمن 1393 به شماره سامانه 50001920  پیامک کنند.

 

وی افزود: این مسابقه با همکاری دو معاونت فرهنگی و فضای مجازی گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسین زاده این مسابقه را حرکتی برای اجماع  علاقمندان به ساحت پیامبر بیان کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه حضور مردمی و مستدام در صحنه در دفاع از اسلام است و لذا باید با اینگونه برنامه های فرهنگی این مساله تقویت شود و لذا به قید قرعه به 14 نفر از شرکت کنندگان هدایای ارزنده ای تقدیم می شود.

 

مسؤول گروه حامیان ولایت مازندران  ادامه داد: پیامبر اعظم(ص) که پیام آور رحمت و گسترش دهنده محبت در عصر خود بود  و بشریت امروز هم نیازمند به آموزه های پیامبر گرامی اسلام است./1313/ت303/ب1

ارسال نظرات