۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۲۴۳۸۳۲
فرمانده سپاه:

ایمان، تدبر و تعقل جوانان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سردار جعفری با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایمان، تدبر و تعقل جوانان انقلابی سبب پیروزی جبهه انقلاب اسلامی شده است.
سردار جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است در همایش جهاد ادامه دارد که به مناسبت شهادت شهید جهاد مغنیه، عصر جمعه در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد با اشاره به جنگ تحمیلی، تصریح کرد: آن عاملی که توانست تمام نابرابری های ما را جبران کند سبب شد دشمن از ایران بترسد و در نظر داشت به وسیله به شهادت رساندن جوانان ایرانی آن را ازبین ببرند، ایمان، تدبر و تعقل جوانان انقلابی و مومنی است که راه امام را باور داشته و با اتکا به تجربیات انباشته شده خود مشغول دفاع و مستحکم کردن جبهه انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

جعفری با اشاره به جنگ 33 روزه، گفت: در ابتدای شروع این جنگ برخی نگران آینده آن بودند ولی آن افرادی که شعار ها و آرمان های امام(ره) را باور داشتند که در راس آنان شهدای مقاومت قرار دارند، به پیروزی خود صد درصد اطمینان داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: چه کسی باور می کرد یک ملت تنها و یا یک گروهی که حتی دولت آنان را به رسمیت نمی شناخت بتواند مقابل هجوم یک ارتش بایستد و آنان را به عقب نشینی وادار کنند، آنان مسلمانانی بودند که درس انقلاب و راه امام را بخوبی فراگرفته اند.


وی تاکید کرد: این دستاوردهای بزرگ به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران در  8 سال دفاع مقدس بدست آمده است.


 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر آموزش شعار های آرمانی، گفت: روزی که جنگ تمام شد، امام(ره) جنگ را نعمت نامیده و آن را مقدمه ای برای فتح فلسطین دانستند.

 


وی افزود: چطور می شود که این جنگ با وجود تحمیل خسارت های فراوان، نعمت باشد؟ هم اکنون می تواند جواب این سوال را فهمید.

 

جعفری با بیان اینکه آنچه ما را در مقابل دنیا مجهز کرده ایمانی برگرفته از راه امام(ره) است، اظهار داشت: تدبر و عقلانیت موجب پیروزی در جنگ 33 روزه شده است.

 


وی در ادامه ابراز داشت: دشمن در صدد حدف توانمندی های ایران است، ولی نمی دانند که افرادی مانند جهاد مغنیه راه پدر را دنبال می کند.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا باید جهاد را ادامه داد، گفت: ما به این باور رسیده ایم که راه امام و شهدا راهی صحیح است، نه تنها ایران بلکه تمام مستضعفان جهان پرچم مبارزه با استکبار را برافراشته اند.

 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب حضور در جنگ نرم را ضروری می دانند، گفت: چه در داخل و یا خارج از کشور جهاد تمام شدنی نیست، رهبر انقلاب ادامه جهاد را در تمامی زمینه ها امری لازم و ضروری می دانند، جهاد در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و جنگ نرم ادامه دارد.

 

جعفری با اشاره به الگوگیری دیگر کشورها از جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی تبدیل به الگویی برای ملت ها شده است، این الگو در آینده نیاز به فعالیت های علمی داشته و جز این راه دیگر وجود ندارد.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در عرصه خارج وضعیت ایران اسلامی بسیار مناسب است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که انقلاب اسلامی بین جوان ایرانی و لبنانی فرقی قائل نیست.


وی افزود: امروز شرایط با گذشته بسیار متفاوت بوده و انقلاب اسلامی در حال رشد می باشد و این بدین معنا است که شعار های رهبر و شهدای ایران اسلامی محقق شده است./811/پ202/ب4

ارسال نظرات