۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۸۴۴

مدیریت جهادی!

خبرگزاری رسا ـ چند روز دیگر مراسم سالگرد 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، مردم دارند خودشان را برای نمایش اقتدار ملی آماده می‌کنند. امسال فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پرقدرت‌تر از سال‌های قبل در آسمان ایران اسلامی طنین‌افکن خواهد شد.
مديريت جهادي

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، مدیریت جهادی یکی از مطالبات کلیدی مقام معظم رهبری به عنوان بخشی از شعار محوری امسال بود. پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره ملی فجر و استقرار آن در مدار زمین برگ دیگری از موفقیت‌‌های علمی کشور و نمادی از مدیریت جهادی است و باید به دانشمندان ایرانی در حوزه هوا و فضا تبریک گفت.

 

شتاب علمی که از دولت‌های نهم و دهم آغاز شد و امروز به نقطه عطف خود نزدیک می‌شود یکی از جاذبه‌های بزرگ انقلاب اسلامی است. شیفتگان انقلاب اسلامی در جهان وقتی علی‌رغم تحریم‌ها و تهدیدهای قدرت‌های جهانی علیه ملت ایران، هر روز شاهد رونمایی از یک دستاورد علمی هستند، خوشحال می‌شوند.

 

تردید نباید کرد تحریم‌ها را باید «فرصت» دید نه «تهدید».

امروز اقتدار نظامی ایران در هوا، دریا و زمین بر کسی پوشیده نیست. قدرت دفاعی ایران، اندیشه تجاوز به سرزمین ما را از بین برده و حریف را پای میز مذاکره نشانده است.

 

ابرقدرت‌ها که به انبوهی از سلاح‌های کشتار جمعی تکیه زده‌اند با کسی شوخی ندارند و اگر اراده کنند ماشین جنگی خود را راه می‌اندازند.

 

راه‌اندازی ماشین جنگی غرب بویژه آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه نمونه‌‌هایی از آن است. حتی آنها ریسک می‌کنند و تا مرز درگیری هسته‌ای پیش می‌روند. جنگ در اوکراین نمونه بارز آن است.

 

این سؤال که چرا دشمن در چکاندن ماشه به سوی ایران تردید دارد، پاسخش همین اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است. ارتش و سپاه ما در اوج آمادگی نظامی هستند. قدرت موشکی ما در منطقه و جهان جزء 10 کشور برتر جهان است. دشمن هرگز به خود اجازه نمی‌دهد به فکر تجاوز بیفتد.

 

به همین دلیل همیشه در خلال بحث‌های هسته‌ای موضوع محدود کردن برد موشک‌های ما را به میان می‌آورد. آمریکایی‌ها تلاش می کنند اثبات کنند که ما به دلیل تحریم‌ها پای میز مذاکره نشسته‌ایم. حال آنکه اصل گفتگو قبل از تحریم‌ها هم بوده و بعد از تحریم‌ها هم دلیلی عقلی برای تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای تا موقعی که تقاضا از طرف غرب هست، وجود ندارد.

 

مذاکرات هسته‌ای به پایان خود نزدیک می‌شود. در طول مذاکرات، تیم هسته‌ای ایران مشت فریب آمریکایی‌ها را باز کرد و افکار عمومی جهان را در صلح‌آمیز بودن روند پیشرفت‌های هسته‌ای روشن نموده ‌است. ما چون نمی‌خواستیم بمب درست کنیم اصل گفتگو را پذیرفتیم.

 

کره‌شمالی چون رسما اعلام می‌کرد که دارد مجهز به بمب هسته‌ای می‌شود، گفت‌وگو را رها کرد و اکنون دست روی ماشه هسته‌‌ای، هماورد می‌طلبد و صدای آمریکایی‌ها هم در نمی‌آید.

 

چند روز پیش مجلس، دولت را در صورت تصویب تحریم های جدید موظف به ادامه پیشرفت‌های هسته‌ای کرد.

 

اوباما باید مسؤولیت شکست مذاکرات را بپذیرد، اما مطمئن باشد ما به سمت هرچیز در دفاع از خودمان می‌رویم الا تجهیز به سلاح هسته‌ای!

 

اگر رفتار خصمانه آمریکایی‌ها ادامه پیدا کند ما به اندازه کافی قدرت داریم تا به این رفتار پاسخ شایسته بدهیم.

 

چند روز دیگر مراسم سالگشت 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب برگزار می‌شود. مردم دارند خودشان را برای نمایش اقتدار ملی آماده می‌کنند. امسال فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پرقدرت‌تر از سال‌های قبل در آسمان ایران اسلامی طنین‌افکن خواهد شد. نیروهای مسلح با مدیریت جهادی، امنیت ملی ما را تضمین کرده‌اند. ما برای نبرد سرنوشت‌ساز با آمریکا متکی به ارتش و سپاه هستیم. ارتش، سپاه و بسیج در این نبرد سرنوشت‌ساز،بیش از هرزمان آماده اند./997/

 د101/ب6

منبع: روزنامه رسالت

ارسال نظرات