۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۴۶۳۱۷
در یوم‌الله 22 بهمن؛

شعار «مرگ بر آمریکا» در زنجان طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایتمدار استان زنجان امروز همگام با مردم سراسر میهن اسلامی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از ظلم و استکبار جهانی و سیاست های جنایتکارانه آنها اعلام کردند.
22بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مردم ولایتمدار استان زنجان امروز همگام با مردم سراسر میهن اسلامی اعم از کرد و ترک و لر و بلوچ با حضوری چشمگیر و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار قلبی خود را از سیاست های جنایتکارانه استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

 

بنابر این گزارش؛ مردم تمامی شهرستان های استان زنجان امروز با حضور در صحنه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن روز استقلال کشور اسلامی خود را جشن گرفته و با سر دادن شعار «هیهات منا الذله» ایستادگی و استقامت خود را در برابر تحریم های ظالمانه بر تمامی جهانیان نشان دادند.

 

در راهپیمایی عظیم و بسیار باشکوه امروز مردم زنجان چیزی که بیشتر به چشم می خورد، حضور جوانان نسل سوم انقلاب اسلامی و آینده سازان این کشور، در صحنه بود؛ آنهایی که با سر دادن شعار «لبیک یا رسول الله» ارادت قلبی و محبت خود را به ایشان ابراز کرده و از توهین به تمامی مقدسات ادیان الهی خصوصا حضرت پیامبر (ص) اعلام انزجار کردند.

 

گفتنی است؛ امروز در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زنجان طلاب حوزه علمیه زنجان با برگزاری نمایشگاهی فرهنگی نشان داده بودند که احیاگر شعائر حسینی امام خمینی(ره) هستند، همچنین بنرهایی نیز در زمینه خطر تشیع انگلیسی در این نمایشگاه به چشم می خورد./949/پ203/ب4

ارسال نظرات