۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۴۶۴۷۶

۲۰ گفتمان دینی در مدارس کوهدشت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت گفت: به مناسبت دهه فجر ۲۰ گفتمان دینی در مدارس شهرستان کوهدشت برگزار شد.
گفتمان ديني

صید ولی جعفری، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر 20 جلسه گفتمان دینی در سطح مدارس این شهرستان با حضور مبلغان اعزامی برگزار شد.

وی افزود: این گفتمان ها با حضور مبلغان بومی و غیر بومی استان لرستان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد.

جعفری با اشاره به این که دانش آموزان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند، بیان داشت: این قشر باید  هر چه بیشتر با ریشه های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل به عنوان سکاندار این انقلاب و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند.

وی با بیان این که این گفتمان ها در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی، پاسخ به شبهات و سؤالات دانش آموزان در مدارس کوهدشت برگزار شد، عنوان داشت: هدف از برگزاری این گفتمان ها آشنایی بیشتر دانش آموزان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حفظ و حراست از ارزش های مقدس دهه فجر انقلاب اسلامی بوده است.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت شناخت شخصیت امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران، آشنایی با پیامدها و آثار انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام را از دیگر اهداف برگزاری گفتمان های دینی در ایام دهه مبارک فجر بیان کرد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری گفتمان های دینی توجه لازم برای زمینه‌سازی مناسب در جهت ایجاد تعامل میان جوانان و نوجوانان، اساتید حوزه و دانشگاه دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: تقویت هویت دینی فرهنگی در نسل جوان، ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات