۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۲۴۹۷۵۵

آغاز پذیرش 4 مدرسه علمیه در شهرستان مراغه

خبرگزاری رسا ـ مدارس علمیه حضرت امیرالمومنین(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراغه از عموم علاقه‌مندان به تحصیل در علوم حوزوی نام‌نویسی می کنند.
پذيرش حوزه هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، نام‌نویسی از علاقه مندان به تحصیل در علوم حوزوی در مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان مراغه آغاز شده و داوطلبان حائز شرایط می توانند تا 15 فروردین ماه سال 94 به مدارس علمیه این شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 


پذیرش از علاقه‌مندان در سه مقطع سیکل، دیپلم و مقاطع دانشگاهی انجام می شود، که مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) در مقطع سیکل، مدرسه علمیه امام حسین(ع) در مقطع دیپلم و مدرسه سطح عالی امام حسن مجتبی(ع) در مقطع تحصیلات دانشگاهی از علاقه مندان پذیرش می کند.

 


بنابر این گزارش، مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) با شماره تلفن 04137248666، مدرسه علمیه امام حسین (ع) با شماره تماس 04137223191 و مدرسه سطح عالی امام حسن مجتبی (ع) نیز با شماره تماس 04137251200 آماده ارایه اطلاعات به علاقه مندان است.

 


همچنین روز 28 فروردین ماه سال آینده از ساعت 9 صبح آزمون ورودی به صورت کتبی در مقاطع مختلف با موضوعات قرآن، احکام، معارف اسلامی، ادبیات و زبان فارسی، عربی، ریاضی، معلومات عمومی، هوش و استعداد برگزار می شود.

 


بنابر این گزارش، هم اکنون بیش از 800 طلبه در چهار حوزه علمیه امیرالمومنین(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و امام حسین(ع) و حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) مراغه مشغول کسب علوم حوزی هستند.

 


گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به آدرس الکترونیکی azmoon.howzeh-qom.com مراجعه کنند. نتایج آزمون نیز 25 اردیبهشت سال 94 در مراکز برگزاری آزمون و سایت معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه اعلام می شود./935/پ203/ب4

ارسال نظرات