۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۵۱۵۵۴
نماینده ولی فقیه در قزوین:

زمینه حضور بیشتر نسل جوان در نماز جمعه فراهم شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تاکید بر اهمیت حضور آحاد جامعه به نماز جمعه و جماعات گفت: باید با برنامه یزی و تشکیل اتاق فکر بتوانیم زمینه حضور نسل نوجوان و جوان ما را در نماز جمعه بیشتر کنیم.
حجت الاسلام عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ظهر امروز سید علی موسوی گرمارودی و جمعی از فرهیختگان دانشگاه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین با خیر مقدم به میهمانان به ویژه شاعر معاصر کشور گفت: خیلی خوشحالم که امروز میزبان شاعر اهل بیت و شاعر معاصر کشور و شما فرهیختگان هستم.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: بنده از دیرباز چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب به شخصه از طریق آثارشان به ایشان ارادت داشته و همیشه و در همه حال آثار و شعرهای ارزشمند ایشان را دنبال می‌کردم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: جناب آقای موسوی گرمارودی یکی از شاعران ارزشمند و دارای آثاری فاخر و نمونه است و یکی از ویژگی‌های وی این است که همیشه با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با امام و رهبری همراه بودند.

 

نماینده ولی فقیه قزوین در پایان با تاکید براهمیت حضور همه آحاد جامعه به نماز جمعه و جماعات اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر بتوانیم زمینه حضور نسل نوجوان وجوان ما را در نماز جمعه بیشتر کنیم.

 

در ادامه این دیدار ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار با تبریک این انتصاب شایسته گفت: خوشبختانه شور و شادابی خوبی در بین مردم استان احساس می شود و مردم ولایتمدار این استان از این موضوع بسیار خوشحال و مسرورند و از رهبری معظم انقلاب نیز قدردان هستیم.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: این انتصاب مایه مسرت و خشنودی مردم استان و به ویژه خطه الموت شد و باید از زحمات خالصانه آیت الله باریک بین در این استان تشکر کنیم.

 

معاون امنیتی سیاسی استاندار به رفع مشکلات عمرانی و فرهنگی در این خطه بیان داشت: امیدواریم با پیگیری های مجدانه استاندار و همه مسؤولان بتوانیم بخشی از مشکلات منطقه الموت را برطرف کنیم.

 

موسوی گرمارودی، شاعرمعاصر کشور با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه این شهر گفت: بسیار خوشحال هستیم که یکی از شخصیت های برجسته و توانمند حوزه و دانشگاه، به‌عنوان یک چهره فرهنگی در این استان منصوب شده اید.

 

موسوی گرمارودی اظهارداشت: بنده با توجه به شناختی که از شما دارم همیشه دغدغه شما مسایل فرهنگی ورفع محرومیت ها بوده که امیدواریم با انتصاب شما در این استان ولایتمدار بتوانیم مسایل ومشکلات و محرومیت های فرهنگی وعمرانی را در مناطق الموت شرقی وغربی با پیگیری های شما بر طرف کنیم.

 

در پایان این دیدارموسوی گرمارودی شاعر معاصر کشور ضمن سرودن یکی از اشعار خود در رثای بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مورد تحسین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین قرار گرفت./955/پ202/ب4

ارسال نظرات