۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۵۲۷۷۲
امام جمعه موقت مراغه:

همدلی میان مردم و مسؤولان نیاز اساسی کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مراغه با اشاره به نام گذاری سال 94 رهبر معظم انقلاب اسلامی، همدلی و همزبانی بین مردم و مسؤولان را یکی از نیازهای اساسی کشور عنوان کرد.
همدلي و همزباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام حمید محمدی راد، امام جمعه موقت مراغه امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان بر لزوم توجه مسؤولان و مردم به مسائل روز تاکید کرد و با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان همدلی و همزبانی میان دولت و ملت اظهار داشت: مردم و مسؤولان در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده در خصوص شعار امسال تلاش کنند.


امام جمعه موقت مراغه در ادامه با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد هدف از نام‌گذاری سال جدید را به عنوان هم دلی و وحدت بین مردم و مسؤولان را رسیدن به اهداف و چشم اندازهای سریع انقلاب اسلامی دانستند.


حجت الاسلام محمدی راد با بیان این‌که رسیدن به اهداف چشم انداز سال جدید نیازمند تعامل دولت و ملت است، گفت: مردم در راستای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای سال جدید باید ضمن حمایت از دولت و اعتماد به مسؤولان، دولت را در رسیدن به اهداف مشخص شده یاری کنند.


وی خطاب به دولتمردان گفت: مسؤولان نیز باید در جهت همدلی با مردم تلاش کنند، تا مشکلات اصلی مردم از قبیل تورم، بیکاری و برخی مشکلات اجتماعی و روزمره آنان برطرف شود.


حجت الاسلام محمدی‌راد در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی یادآور شد: 12 فروردین به عنوان روز تأیید ملت به حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است.


امام جمعه موقت مراغه در پایان اظهار کرد: مردم در روز 12 فروردین ماه سال 58 پای صندوق های رأی آمده و با بیش از 98 درصد به نظام جمهوری اسلامی آری گفته و آن را به عنوان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و ملی با مشارکت در همه پرسی تبدیل کردند./935/پ202/ی

ارسال نظرات