۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۵۲۹۰۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

12 فروردین تجلی حضور آگاهانه ملت ایران در استقرار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در روز دوازدهم فروردین ملت ایران با حضوری آگاهانه و هوشیارانه در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند، تصریح کرد: در این روز بزرگ بود بهار انقلاب اسلامی با حضور حداکثری مردم تجلی یافت.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت روز جمهوری اسلامی، گفت: دوازدهم فروردین روز ارزشمند و گرانقدری بود که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار و جاویدان شد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که این روز بزرگ تاریخی و سرنوشت ساز است که مردم مسلمان ایران اسلامی حضوری گرانقدر داشتند، افزود: ملت ایران اسلامی توانست در این روز به خواسته مهم خود یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست پیدا کرده و نشان دهد به سرنوشت کشور خود حساس بوده و اهمیت می دهد.

 

وی با اشاره به این که در روز دوازدهم فروردین ملت ایران با حضوری آگاهانه و هوشیارانه در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند، تصریح کرد: در این روز بزرگ بود بهار انقلاب اسلامی با حضور حداکثری مردم تجلی یافت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: ملت ایران با انتخاب جمهوری اسلامی سرنوشت خود را در دست گرفته که امروز توانستیم به عزت و عظمت در عرصه جهانی دست پیدا کنیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که روز دوازدهم فروردین از بزرگترین اعیاد ما است، گفت: ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای در این روز ارزشمند بر سطله نظام شاهنشانی و سلطنتی پایان داده و نظام اسلامی را مستقر کردند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ملت بزرگوار ایران اسلامی در روز دوازدهم فروردین حضوری با بصیرت و گرانقدر از خود نشان دادند، بیان داشت: در این روز حماسه ساز بود که ملت ایران با آرای خود زمینه بر چیده شدن سلطه گران و دشمنان انقلاب را فراهم کردند.

 

وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کند، افزود: ایران اسلامی توانسته به الگویی گرانقدر تبدیل شده و به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: در سال های انقلاب اسلامی توانستیم به پیشرفت و توسعه در عرصه های بسیاری دست پیدا کنیم که باید تلاش کنیم این مسیر والا را استمرار دهیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران ادامه داد: استمرار عزت و عظمت نظام اسلامی نیازمند حرکت در مسیر همدلی و همزبانی و بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند ولایت فقیه است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات