۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰
کد خبر: ۲۵۲۹۹۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

عربستان سعودی از ناحیه مردم دچار تزلزل حکومتی شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: عربستان سعودی از ناحیه مردم دچار تزلزل حکومتی شده است چرا که تحرکات ضد حاکمیتی از سوی مردم آن دیده می شود.
حجت الاسلام صفر قربان پور مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: عربستان سعودی از ناحیه مردم دچار تزلزل حکومتی شده است چرا که تحرکات ضد حاکمیتی از سوی مردم آن دیده می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه عربستان سعودی در رفتار خود دچار یک تضاد روشی است اظهار داشت: این دولت از طرفی برای رفع ضعف ها و آسیب ها حرکت تهاجمی خود را به یمن آغاز کرده و برای همدستی با استکبار جهانی هزینه ای به عنوان پیش پرداخت ارائه داده است و از طرف دیگر خود را خادم حرمین شریفین و پیرو مکتب اسلام می داند که این رفتار مغایر، کاملا مشهود است.

 


حجت الاسلام قربان پور خاطرنشان کرد: یمن در مقابل این کشور حرکت مکتبی را آغاز کرده و با پیروی از اهل بیت(ع) در شرف تشکیل یک نظام سیاسی شهادت پیشه، ایثارگرانه و جهادی تکیه بر انقلابی بودن و الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران است که این شیوه خوشایند عربستان سعودی و استکبار جهانی نیست.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه گفت: برای مقابله با این حرکات در پی دسیسه های دیگری از جمله ایجاد اختلاف و تفرقه میان اقوام، قبائل و فرقه های مختلف مذهبی و جغرافیائی شده اند و به تخریب زیرساخت های جغرافیائی و مذهبی آن ملت ها پرداخته اند که البته کشورهای اسلامی در مقابله با این اختلافات ایجاد شده دچار ضعفند و باید از حربه های غرب و دشمنان خود آگاه باشند و از هر گونه تفرقه و اختلاف میان اقوام ملت خود پیشگیری کنند.

 


حجت الاسلام قربان پور بیان کرد: واضح است که عربستان سعودی آلت دست آمریکا و مدیر اجرائی برنامه های آن است و مردم یمن باید با روحیه جهادی و انقلابی خود و حفظ انسجام، توطئه های دشمنان خود را خنثی کنند.

 


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی وظیفه همه ملت های مسلمان را در خصوص این حوادث مهم برشمرد و عنوان کرد: کشورهای مسلمان ضمن محکوم کردن کشتار مردم یمن، هر گونه فتنه انگیزی و توطئه غرب و آمریکا را یک حرکت ضد انسانی قلمداد می کنند.

 


حجت الاسلام قربان پور تصریح کرد: مجامع بین المللی نیز باید هر چه سریع تر برای پایان دادن به این تهاجمات و کشتاربی رحمانه اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

 


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه اظهار داشت: ملت مسلمان ایران هم ضمن محکوم کردن تهاجم به یمن، رفع اختلافات و نصرت مسلمین و بصیرت حاکمان اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد./842/ت302/ب4

ارسال نظرات