۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۵۳۰۴۱
نماینده مجلس شورای اسلامی:

همدلی و همزبانی دولت و ملت انگیزه خدمت رسانی را تقویت می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: هر چه همدلی و همزبانی از ناحیه مردم و مسؤولان بیشتر باشد انگیزه ها در خدمت رسانی بالاتر می رود و بازخود آن به مردم باز می شود.
دولت و ملت، همدلي و همزباني

حسن تامینی لیچایی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب با توجه به شرایط در هر مقطعی با درایت و با توجه به نیاز کشور نامگذاری ها را انجام می دهند و در سال گذشته بحث اقتصاد مقاومتی و توجه به فرهنگ را مطرح کردند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط و اتفاقاتی که امسال در پیش خواهیم داشت، افزود: با توجه به این موضوعات باید مسائل را با همدلی و همزبانی بیشتر به پیش ببریم.

 

تامینی با اشاره به تنش ها و چالش هایی که استکبار جهانی برای کشور ایجاد می کند و در گیری ها و منطقه ی اهم از داعش و مسائلی که عربستان ایجاد کرده است، تصریح کرد: باید در چنین شرایطی نگاه ویژه ای داشته باشیم و باید انگیزه ها را بالا ببریم و یکی از موارد که باعث افزایش ایجاد انگیزه در مردم و مسؤولان می شود همدلی و همزبانی است.

 

وی با تاکید بر این که هر چه همدلی و همزبانی از ناحیه مردم و مسؤولان بیشتر باشد انگیزه ها در خدمت رسانی بالاتر می رود و بازخود آن به مردم باز می گردد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر باتوجه به اینکه زمان زیادی از فرمایش رهبر انقلاب سپری نشده است می بینیم که مردم بایک همدلی و همزبانی بیشتری از دولت صحبت می کنند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسائلی که در سال 94 در پیش رو داریم برای ما بسیار حائز اهمیت و بی سابقه است، گفت: همزبانی و همدلی باید در حوزه رسانه ها، گفت و گوها و مذاکراتی که صورت می گیرد بین دولتمردان و مجلس صورت گیرد تا به آنچه که هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است دست یابیم.

 

وی با تاکید بر این که برکات آن نامگذاری برای نظام و کشور و مردم است، تصریح کرد: به یقین در حوزه نظارت و نقد عملکرد دولت کارها باید روال قانونی خود را طی کند.

 

تامینی با تاکید بر این که در حوزه نظارت به ویژه در مجلس اقدامات مؤثری در سال 94 انجام می گیرد، اظهار داشت: حوزه نظارت در آینده بیشتر فعال می شود و این امر منافاتی با همدلی و همزبانی ندارد و به یقین در بعد نظارت مجلس دقت لازم را اعمال می کند.

 

وی نقد عملکرد دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به ایرادات و اشکالاتی که در عملکرد برخی از وزرا وجود دارد این امر را به چالش خواهیم کشید و احتمال می دهم که استیضاح خواهیم داشت.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تشدید نظارت و نقد عملکرد مسؤولان بدان معنا نیست که مسؤولان با هم همدل و همزبان نیستند، گفت: این خود نوعی از همدلی و همزبانی است به شرطی که در حوزه گفت و گو همدیگر را تجمل کنیم و من استیضاح برخی از وزرا را برای امسال پیش بینی می کنم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات