۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۵۴۴۷۷
مدیر مدرسه علیمه ولی عصر اهواز:

سکوت علمای جهان اسلام در برابر کشتار مردم یمن جایز نیست

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به تهاجم ناجوانمردانه عربستان و کشتار مردم مظلوم یمن، گفت: سکوت علمای جهان اسلام در برابر این فجایع جایز نیست.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: بصیرت بخشی و بالا بردن سطح دانستنی های مردم کشورهای اسلامی مهم ترین وظیفه علما در این دوران حساس است.

 

وی افزود: مراجع و علما در کشور ما همواره و در هر زمانی نشان داده اند در مقابله با ظالم و یاری رسانی به مظلوم پیش قدم هستند.

 

حجت الاسلام موسوی جنگ عربستان علیه یمن را حرکتی شکست خورده توصیف و عنوان کرد: این تهاجم از لحظه های نخست شکست خورده بود.

 

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز گفت: عربستان پس از سرمایه گذاری در تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش و النصره و شکست در این سرمایه گذاری به فکر حمله به یمن افتاد.

 

وی افزود: آمریکا در برابر ایستادگی ملت های مظلوم منطقه شکست خورده و عربستان نیز به دنبال آن شکست خواهد خورد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نتایج تلخ این شکست برای آل سعود اظهار داشت: این تهاجم وحشیانه چشم ملت های اسلامی را نسبت به واقعیت باز می کند و سبب اتحاد کشورهای اسلامی می شود.

 

تجربه نشان داده که اعتماد به دشمن اشتباهی بزرگ است

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات تیم هسته ای ابراز داشت: ایشان فرمودند که اعتماد به دشمن کار درستی نیست.

 

وی افزود: مسؤولان باید ملت را از جزئیات این مذاکرات آگاه کنند تا با همفکری و همدلی به نتیجه مناسبی رسید.

 

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز گفت: ما چیز پنهانی نداریم و مسؤولان باید اطلاعات این توافق را در اختیار نخبگان و اندیشمندان قرار دهند.

 

وی با اشاره به آیه «لن ترضی عنک  الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم» بیان داشت: این آیه به ما هشدار می دهد که هدف نهایی دشمنان اسلام آسیب رسانی به دین اسلام است نه مشکل هسته ای و غیره./9452/ت302/ب4

ارسال نظرات