۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۵۵۴۹۴
امام جمعه پلدختر:

مردم یمن با مقاومت در برابر نیروهای آل سعود پیروز خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با اشاره به مقاومت مردم یمن در برابر آل سعود و پیروزی یمنی‌ها، گفت: شکست آل سعود در این حمله حتمی است.
يمن

حجت‌الاسلام محمد لروند، امام جمعه پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حمله عربستان به یمن گفت: عربستان از تهاجم نظامی به یمن پشیمان می‌شود.

 

وی با بیان این‌که مقاومت مردم یمن بهترین راه مقابله با حمله آل سعود است، افزود: مردم یمن در برابر متجاوزان مقاومت می‌کنند و با این مقاومت شکست آل سعود در حمله به یمن حتمی است.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به اهداف عربستان از تجاوز به یمن، اظهار داشت: حمله نظامی عربستان به یمن با پشتیبانی اسرائیل و آمریکا در جهت رسیدن به اهداف آنها صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام لروند با بیان این‌که استقلال مردم یمن و مدیریت کشور حق آنها است، ادامه داد: سکوت جوامع بین‌الملل در برابر حمله ناجوانمردانه آل سعود به یمن جای تأسف دارد.

 

وی با اشاره به این‌که آل سعود با حمله به این کشور بسیاری از زنان و کودکان بی‌دفاع را مورد حمله و کشتار  قرار دادند، یادآور شد: مردم یمن با مقاومت در برابر نیروهای نظامی عربستان پیروز خواهند شد.

 

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به مذاکرات اظهار داشت: کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند و تیم مذاکره کننده ایران باید با هوشیاری در برابر 5+1 حضور پیدا کند.

 

وی با بیان این‌که طرف ایران کشورهای 1+5 هستند، خاطرنشان کرد: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در برابر زورگویی طرف مقابل از دستاوردی مهم در بیانیه لوزان است.

 

حجت‌الاسلام لروند با اشاره به این که تفسیرهای گوناگونی از بیانیه لوزان مطرح شده است، افزود: ما باید به اصل مذاکرات و بیانیه توجه داشته باشیم.

 

وی در ادامه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان کرد: همدلی دولت و ملت در طول تاریخ انقلاب اسلامی موجب پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون شده است.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این‌که در انجام مذاکرات و شکل‌گیری توافقات نیز همدلی و همزبانی دولت و ملت رمز موفقیت تیم مذاکره کننده است، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایرانی باید به خواسته های ملت توجه کنند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات