۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۵۵۹۸۹

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت کشتار مردم یمن

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، کشتار و حشیانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را محکوم کرد.
  

 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای، کشتار و حشیانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را محکوم کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله قاصم الجبارین مبیر الظامین مدرک الحاربین

 

در عصر کنونی شاهد اقدامات جنایتکارانه حکام بی‌تدبیر آل سعود در خاورمیانه هستیم امروز تحرکات اسرائیلی آمریکایی سعودی نشان از بی‌تدبیری شاهزادگان جوان قدرت‌طلبی دارد که با نسل‌کشی در یمن سرپوش بر اختلافات داخلی خود گذاشته‌اند. امروز آل‌سعود روی اسرائیل را سفید کرده و این قبیله آدم‌کش در منطقه حمام خون به راه انداخته است راستی که آل سعود خائنین به حرمین شریفین هستند.

 

این جنایتکاران باید نسبت به کشتار مردم مظلوم عراق، سوریه، بحرین، افغانستان، لبنان، فلسطین و یمن خونین جوابگوی افکار جهان اسلام باشند.

 

آری امت فهیم جهان اسلام جدا از دولت‌های مزدور و وابسته به استکبار و صهیونیزم نقاب از چهره مکار آل سعود برداشته و نقشه شوم آنان را برملا ساخته‌اند. باید بدانیم امروز آل سعود به نام اسلام با افکار پرورش دهنده عناصر آدم‌کش، خائن و جانی مثل القاعده، النصره، وهابیت و داعش می‌خواهد از اسلام چهره‌ای منفور در بین‌الملل به نمایش بگذارد.

 

آل‌سعود باید در دادگاه بین‌المللی محاکمه گردد، هر چه سریعتر باید آتش فتنه در منطقه خاموش و گفت‌وگوی یمنی یمنی در این کشور اسلامی محقق شده و مردم یمن خود برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند.

 

آه کودکان و فریاد زنان و مردان بی‌گناه یمن که زیر بمب‌های خوشه‌ای و ادوات جنگی ممنوعه شهید می‌شوند البته بی‌پاسخ نخواهد ماند. آمریکا و صهیونیزم بدانند نیرنگ طراحی شده آنان قبل از شیرین کامی برای آل سعود مرگ دیکتاتوران منطقه را لحظه به لحظه نزدیک‌تر می‌کند و به زودی شاهد خاورمیانه‌ای عاری از وجود منحوس این اسلام نمایان دغل باز خواهیم بود.

 

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن اعلام آمادگی برای فرمانبری از سوی فرمانده کل قوا رهبر جهان اسلام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» روز دوشنبه 31/1/94 با شرکت در تجمع شکوهمند حوزویان در فیضیه ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن بر خود فرض می‌داند که ساکت ننشسته و ضمن اعلام همدردی با این مردم مجاهد، مبارز، مظلوم و پیرو حقیقی حضرت محمد (ص) خاتم‌انبیاء از ایشان پشتیبانی نماید./840/د101/ف

ارسال نظرات