۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۶۰۱۹۳
معاون تیپ 12 قائم سمنان:

ایران مقتدرتر از هر کشوری در منطقه مسیر ترقی را طی می‌کند/ بارها تجربه کرده‌ایم که دشمن قابل اعتماد نیست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز شاهدیم که با وجود همه عداوت‌ها و دشمنی‌های بیگانگان، جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر کشوری در منطقه گام‌های ترقی را به سرعت برمی‌دارد.
حجت الاسلام ابراهيمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام‏ سید هادی ابراهیمی، معاون عقیدتی سیاسی تیپ12 قائم(عج) سمنان بعد ازظهر امروز در همایش سیاسی که با حضور پاسداران و پایوران تیپ 12 قائم(عج) و ستاد سپاه استان سمنان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به تحرکات اخیر بیگانگان و اظهارات‌ زیاده‌خواهانه آنان اظهار داشت: خوشبختانه ما دارای ظرفیت بالایی در تولید و خودکفایی هستیم.

 

وی افزود: امروز شاهدیم که با وجود همه عداوت‌ها و دشمنی‌‌های بیگانگان ایران عزیز مقتدرتر از هر کشوری چه در سطح منطقه و چه در عرصه‌های بین المللی گام‌های ترقی را به سرعت برمی‌دارد و این واقعیتی است تا تمام دنیا بداند که ما منتظر نمی‌مانیم تا دست‌مان را بگیرند، ما نه تنها برای کشور خودمان که برای تعالی تمام مردم جهان برنامه داریم.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اسلام عزیز این قدرت را به ما داده است تا بتوانیم با اتکای به خداوند و باور آنچه که در وجود تمام ایرانیان دلسوز و غیرتمند نهفته است؛ دست دشمنان را از دامن این مرز و بوم کوتاه کنیم.

 

حجت‏الاسلام‌ ابراهیمی با اشاره به اظهارات اخیر "اشرف غنی" رییس جمهور افغانستان، تصریح کرد: کشور افغانستان سال‌های متمادی پیشرفت را در اتکا به کشورهای غرب و شرق می‌دانست و با این باور بود که این کشور سال‌های متمادی به دست استکبار روی آرامش را ندیده و خاک آن نیز هر از گاهی مورد تاخت و تاز قرار گرفت.

 

معاون عقیدتی سیاسی تیپ12 قائم(عج) سمنان اضافه کرد: اما امروز رییس جمهور افغانستان می‌گوید «باید تمام تلاشمان را به‌کار ببندیم تا با استفاده از ظرفیت‌های داخلی دست استکبار را از دامن کشورمان کوتاه کنیم و هویت تاریخی‌مان یعنی همان چهارراه اقتصادی جهان را به دست آوریم

 

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: باید سیاست‌مداران ما در این اوضاع شرایطی را ایجاد کنند که بیگانگان به فکر باج‌خواهی از ایران نیفتند؛ در چنین شرایطی که کشورهای متوسط منطقه پیشرفت را در باور داشته‌هایشان می‌دانند ما به عنوان کشوری دارای تمدن و با اقتدار در منطقه باید در بعضی سیاست‌هایمان تجدیدنظر کنیم و به بیگانگان باج ندهیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: این اصل را بارها و بارها در تاریخ تجربه کرده‌ایم که دشمنان قابل اعتماد نبوده و چنانچه در راه پیشرفت کمکی به ایران کرده‌اند در گام‌های بعد خسارت‌های غیرقابل جبرانی را بر ما تحمیل کرده‌اند./977/پ202/ب4

ارسال نظرات