۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۶۰۲۴۳
رییس امور قرآنی سازمان اوقاف مطرح کرد؛

ضرورت فرهنگ سازی برای آموز‌ش‌های قرآنی

خبرگزاری رسا ـ رییس امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان این‌که فعالیت های قرآنی باید تقویت شود، گفت: برای آموزش های قرآنی باید فرهنگ سازی کرد.
حجت الاسلام سيد مصطفي حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی رییس مجلس امور قرآنی سازمان اوقاف در جلسه هم اندیشی بررسی سیاست های ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان با نگاهی به چالش ها و راهکارها که بعد از ظهر امروز در ساختمان شهید محلاتی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، اظهار داشت:‌ همان طور که در حوزه سلامت احساس نیاز می شود باید به فعالیت های قرآنی نیز توجه شود.

 

رییس مجلس امور قرآنی سازمان اوقاف اظهار داشت: کشور ما یک کشور اسلامی و جامعه ما نیز جامعه قرآنی است و باید این نیاز احساس شود.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نیاز به شرکت در مجالس انس با اهل بیت(ع) درک شده است، اظهار داشت: برای شرکت در مجالس قرآنی باید فرهنگ سازی کرد.

 

وی با اشاره به اقدامات تاثیر گذار تبلیغاتی در حوزه راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: در رابطه با حجاب و قرآن بودجه کمی اختصاص داده شده است و با این وضع انتظار بوستان و گلستان شدن فعالیت های قرآنی را نمی توان داشت و آنچه تا کنون صورت گرفته به لطف خدا و ولی عصر(عج) و عنایت مقام معظم رهبری بوده است.

 

رییس مجلس امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان اینکه فعالیت های قرآنی باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: تقویت سخت افزاری هم از جمله این فعالیت ها است.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: عمق برنامه های قرآنی ما باید افزایش یابد و ما هنوز نیازمند ارتقای این فعالیت ها هستیم و باید زیر ساخت های آن نیز فراهم شود.

 

وی در پایان صحبت های خود با انتقاد از اینکه همدلی و هم زبانی بین فعالان قرآنی نیست، عنوان کرد: هر کدام از موسسات مسابقات جداگانه ای برگزار می کنند و با هم هماهنگ نیستند، باید به این همدلی ها و هم زبانی ها توجه شود./818/پ202/ب4

ارسال نظرات