۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۶۰۶۳۶

تجمع روحانیان حوزه مشهد در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمر

خبرگزاری رسا ـ تجمع روحانیان و طلاب حوزه علمیه خراسان در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمر در مدرسه عالی نواب مشهد برگزار شد.
تجمع بزرگ حوزويان در اعتراض به حکم اعدام روحاني برجسته عربستاني

 به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در مشهد، تجمع علما، روحانیان و طلاب حوزه خراسان در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمر، روحانی مبارز عربستانی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد.

 

در این مراسم بیانیه ای علیه صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر قرائت شد که در آن ضمن اشاره به حمایت های آشکار و پنهان رژیم منحوس آل سعود از گروه تروریستی داعش اعلام شد که این بار با صدور حکم اعدام این روحانی شیعه نیات پلید رژیم دست نشانده آل سعود بر همگان آشکار شده است و حوزه علمیه خراسان با حضور علما و روحانیان و طلاب مراتب انزجار خود را از صدور این حکم اعلام می کند.

 

در ادامه شعارهای «الله اکبر، محمد رسول الله و علی ولی الله» در بین تجمع کنندگان طنین انداز شد.

 

حاضران در این تجمع با تکرار شعارهای «مرگ بر آل سعود، آل سعود ننگت باد ننگت باد/ آل سعود شرمت باد، شرمت باد»  از رژیم منحوس و فاسد سعودی اعلام برائت کردند.

 

در ادامه، مجری برنامه، دلایل اعدام شیخ نمر را عواملی چون حمایت از حقانیت و حقوق تشیع، سخنرانی های آتشین و تزلزل حکومت آل سعود بر شمرد و حاضران در مراسم هم با شعارهای «ما شیعه­ی علی و حق شناسیم/ از دشمنان خود نمی هراسیم» و «سلم لمن سالمکم یا علی/ حرب لمن حاربکم یا علی»، «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اسلام امریکایی و امریکا، سعودی ننگ به نیرنگتان» بر دست نشاندگی آل سعود و جنایت های استکبار جهانی مهر تایید زدند. 

 

تجمع کنندگان در پایان با اعلام حمایت از شیخ نمر باقر النمر و حرکت انقلابی وی، اقدام ظالمانه آل سعود در صدور حکم اعدام وی را محکوم و تأکید کردند امت اسلامی این حرکت را بی پاسخ نخواهد گذاشت. 

 

لازم به ذکر است سخنران پایانی این تجمع اعتراض آمیز، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد بود./930/پ203/ب5

ارسال نظرات