۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۶۰۶۹۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

اعدام شیخ نمر تنفر ملت های مسلمان را نسبت به آل سعود بیشتر می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعدام شیخ نمر تنفر ملت های مسلمان را نسبت به آل سعود بیشتر می کند، گفت: عربستان تحت سلطه ایادی استکبار جهانی قرار داشته و در راستای تامین منافع و اهداف آنان فعالیت می کند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با محکومیت انتشار اخباری از مقامات سعودی در خصوص اعدام شیخ نمر در روزهای آینده، گفت: اعدام شیخ نمر محکوم بوده و نباید چنین اقدامات ناشایستی صورت گیرد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که کشورهای اسلامی باید همراه یکدیگر بوده و در برابر این اقدام ناشایست مقاومت کنند، تصریح کرد: شیخ نمر مبارزی شجاع است که با دلیل مبارزاتش علیه آل سعود شکنجه و بازداشت می شود.

 

وی با تاکید بر این که کشورهای اسلامی باید وحدت و همبستگی داشته باشند، ادامه داد: مسلمانان نباید هیچ گاه فریب نقشه های دشمنان را بخورند که آن ها می خواهند به منافع و اهداف خود دست پیدا کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: اعدام شیخ نمر تنفر ملت های مسلمان را نسبت به آل سعود بیشتر می کند، گفت: عربستان تحت سلطه ایادی استکبار جهانی قرار داشته و در راستای تامین منافع و اهداف آنان فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که کشورهای اسلامی باید بدانند دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف ما هستند، گفت: آن ها تنها به خواسته ها و اهداف خود توجه داشته و می خواهند به آن دست پیدا کنند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به حملات و جنایات عربستان در کشور یمن، گفت: مردم کشور یمن تحت سخت ترین جنایات قرار دارند که آل سعود از هر اقدام ضد انسانی بهره گیری می کند و جای تعجب است که کشوری که خود را خادم الحرمین می داند دست به چنین اقداماتی زده و دست به کشتن مسلمانان بزند.

 

وی با تاکید بر این که مجامع به اصطلاح حقوق بشری و کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایات کشور یمن سکوت کردند، خاطرنشان کرد: آن ها تنها ادعای حقوق بشر داشته و چشمان خود را به جنایات کشور یمن بستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ملت یمن با مقاومت و ایستادگی در برابر آل سعود قرار خواهد داشت، گفت: آل سعود در کشور یمن نمی تواند به اهداف و خواسته های شوم خود دست پیدا کرده و راه به جایی نخواهد برد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات