۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۶۰۷۶۶

تجمع اعتراض آمیز جهادگران بسیجی مقابل سفارت عربستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراضی جهادگران بسیجی عصر امروز مقابل سفارت عربستان در تهران ‏برگزار شد.
راهپيمايي در حمايت از مظلومان يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عصر امروز (چهارشنبه) 23 اردیبهشت تعدادی از بسیجیان جهادگر در محکومیت جنایات اخیر رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن مقابل سفارت عربستان در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

گفتی است در این تجمع معترضیان با در دست داشتن پلاکاردهایی چون «مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود،‌ اسراییل، آمریکای بی‌وجدان»، «از غزه تا یمن، کودک‌کشی را متوقف کنید» همچنین با سر دادن شعارهایی مانند «سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند»، « مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «رژیم آدم کش آل سعود،‌ ظلم و جنایتش شده چون یهود»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش عالم نتواند که جوابم دهد»، «مرگ بر آل سعود» نفرت و انزجار خود را نسبت به آل سعود و حمایت کنندگان آن نشان دادند.

 

جهادگران بسیجی که وظیفه محرومیت زدایی از مناطق محروم و خدمت به مستضعفان کشورمان را برای خود برگزیده اند، در این تجمع همدردی خود را با مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

 

در پایان این تجمع بیانیه جهادگران بسیجی از سوی یکی از جهادگران قرائت شده که طی آن گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی حمایت خود از مردم یمن را اعلام کرده و گفتند ما گروه‌های جهادی و سازندگی آمادگی کامل خود را برای مشارکت در بازسازی یمن اعلام می کنیم. حتی اگر مسیر این سازندگی از خاک عربستان و از قلب ریاض بگذرد.

 


بیانیه جهادگران بسیجی در پایان این تجمع اعتراضی مقابل سفارت عربستان سعودی بدین شرح است:

 

نزدیک به 50 روز است که رژیم جنایتکار آل سعود در سایه سکوت جوامع بین‌المللی و حمایت‌های آشکار آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن می‌پردازد حملات ددمنشانه‌ای که شبیه جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت آن هم در قرون وسطی است طوری که این وحشیگری تنها با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قابل مقایسه است و بی‌شک قلب هر انسان آزاده و مسلمانی را به درد می‌آورد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: جنایات آل سعود در حالی انجام می گیرد که این رژیم پیش از این نیز با ایجاد گروههای تکفیری و حمایت‌های تمام‌قد خود از گروههای تروریستی و دخالتهای آشکار و پنهان خود در کشورهای اسلامی عامل برهم زدن امنیت منطقه و مانع اصلی اتحاد مابین مسلمانان شیعه و سنی بوده و هست.


همچنین در این بیانیه تصریح شده است: ما جهادگران بسیج سازندگی و فرزندان انقلابی ایران اسلامی خواستار توقف بی چون چرای حملات رژیم آل سعود هستیم.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: از آنجا که بنا نهادن حکومت و قدرت بر اساس ظلم و ستم پایدار نخواهد بود بی شک تسهیل در انتقال قدرت و مشروعیت بخشی به سلطنت شاهزاده‌های تازه‌کار سعودی با کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و بنا نهادن کاخ سلطنت‌شان بر خون‌های مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن نتیجه‌ای جز فروپاشی این خاندان ظالم ندارد، که به فضل الهی پایان سیطره این حکام جائر از حرم امن الهی را نوید بخش است.

 

در بخش دیگر این بیانیه بیان شده است: آتش جنگ در گرفته در یمن اگر چه توسط آل سعود افروخته شده است اما این خاندان جنایات خود را به نیابت از آمریکا و صهیونیست جنایتکار انجام می‌دهند و هدف آن به راه انداختن جنگ تمام عیار مذهبی در میان مسلمانان است که برنده اصلی آن صهیونیستها می‌باشند و در حقیقت تعبیر خواب‌های پریشان استکبار جهانی برای مسلمانان منطقه است.

 

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار در سایه جنایت‌های رژیم آل سعود در یمن دست به آزمایش سلاح‌های جدید خود زده و با استفاده از روحیه قدرت‌طلبی شاهزاده‌های آل سعودی به فروش گسترده تسلیحات کشتار جمعی در منطقه می‌پردازد که این خود ننگ دیگری برای این خاندان وابسته است.


همچنین در بخشی از این بیانیه آمده است: بی تردید مقاومت دلیرانه و پاسخ نظامی متقابل و حملات ددمنشانه آل سعود تنها راه مقابله با این توحش آشکار است و همان‌گونه که تنها مقاومت مثال‌زدنی مردم مظلوم لبنان و غزه توانست بینی صهیونیست‌های تا بن دندان مسلح را به خاک ذلت بمالد.


در ادامه این بیانیه تصریح شده است: رژیم غیر مردمی و خودکامه آل سعود بداند در صورتی‌که در ادامه جنایات خود دست به اعدام شیخ نمر این روحانی مبارز و این فقیه شجاع بزند شمارش معکوس فروپاشی قدرت پوشالی و عاریتی خود را تسریع کرده است و باید خود را برای پرداخت تاوان سنگین آن آماده کند.


در بخش دیگر این بیانیه بیان شد؛ ما فرزندان جهادی و انقلابی ایران سربلند بر این باور هستیم که مواضع انفعالی و مصلحت جویی‌های بی‌دلیل و نرمش در مقابل آل سعود تنها باعث جری‌تر شدن این رژیم افسارگسیخته می‌گردد، از آنجا که منشور سیاست خارجی ما بر اساس روحیه انقلابی و برگرفته از آرمانهای ناب شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم است از مسؤولان محترم وزارت امور خارجه می خواهیم تا ضمن اتخاذ مواضع محکم و اصولی از حقوق حقه مردم مسلمان یمن دفاع کنند.


در پایان این بیانیه عنوان شده است: ما گروه‌های جهادی و سازندگی آمادگی کامل خود را برای مشارکت در بازسازی یمن اعلام می کنیم، حتی اگر مسیر این سازندگی از خاک عربستان و از قلب ریاض عبور کند./807/پ203/ب4

 

 

 

 

ارسال نظرات