۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۶۰۹۳۰
ظهر امروز؛

مبارز یمنی با نماینده ولی فقیه در کرمان دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ مبارز و فعال فرهنگی یمنی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در کرمان با حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری دیدار و گفت وگو کرد.
فؤاد الراشدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، فؤاد الراشدی، فعال فرهنگی یمن و مبارز یمنی ظهر امروز با حضور در دفتر امام جمعه کرمان به سؤالات وی درباره یمن پاسخ داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: کافرترین کافران آل سعود هستند و خطر آن ها از خطر صهیونیست ها برای اسلام بیشتر است.
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی حتما از شیعیان یمن دفاع می کند و سردار سلامی هم اعلام کرد که سیاست ما دفاع از مردم مظلوم عالم است.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان افزود: جمهوری اسلامی به دلیل درگیری که در مذاکرات هسته ای دارد، نمی تواند از طریق نظام در یمن وارد شود، اما کمک های بشردوستانه خود را از طریق کشتی به یمن فرستاده است؛ من شنیده ام که مقامات کشور تهدید کرده اند اگر نگاه چپ به کشتی ایرانی شود ریاض را با خاک یکسان می کنیم.
 
فؤاد الرشیدی در پاسخ به پرسش های امام جمعه کرمان مبنی بر نیروی هوایی یمن و سلاح های ضد هوایی، گفت: ارتش یمن ارتشی قوی است، اما متأسفانه نیروی هوایی آن را نابود کردند و از یک سال پیش خلبان های آن را ترور کردند و همچنین باند فرودگاه ها را بمب باران کردند.
 
وی ادامه داد: سیاست های عربستان در یمن شکست خورده است و تمام این تلاش ها برای این است که یمن در اختیار ایران قرار نگیرد، اما در حال حاضر عربستان یمن را با دستان خود به ایران تقدیم می کند.
 
امام جمعه کرمان گفت: بسیار نیکو می شد اگر در مراسم حج امسال شعار مرگ بر آل سعود نیز سر داده می شد.
 
در پایان این مبارز یمنی پیشانی حجت الاسلام و المسلمین جعفری را با عنوان نماینده امام خامنه ای بوسید و از او خواست تا سلام او را به رهبری برساند./9704/پ203/ح
ارسال نظرات