۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۶۰۹۹۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دستگاه ها زمینه اجرایی شدن سیاست های برنامه ششم را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سیاست های برنامه ششم را سیاست های کلان نظام بیان و تاکید کرد: باید زمینه را برای عملیاتی کردن این سیاست ها هموار کرد.
آيت‌الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بعداز ظهر امروز، در کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان با اشاره به وضعیت استان گفت: لرستان از سه ویژگی هوای پاک، آب فراوان و زمین مناسب برای کشاورزی و  باغداری بهره مند است.

وی با بیان این که لرستان استان های همجوار همچون خوزستان و ایلام را نیز تغذیه می کند، تأکید کرد: باید ظرفیت های لرستان شناسایی و بهره برداری شود.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: امید است با بهره گیری از ظرفیت ها در جهت رشد، توسعه، پیشرفت، اقتدار اقتصادی، غلبه بر آسیب ها و تحریم ها، غلبه بر بیکاری، تبعیض و فساد گام های بلندتری برداشته شود.

وی با بیان نهایی شدن سیاست های برنامه ششم توسعه عنوان داشت: این سیاست ها تبدیل به فرهنگ عمومی شده و در جامعه نهادینه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که سیاست های برنامه ششم توسعه موجب آرامش سرمایه گذاران در زمینه های گوناگون است، افزود: باید زمینه را برای عملیاتی کردن این سیاست ها هموار کرد.

وی با تأکید بر این که در اجرای سیاست های برنامه ششم توسعه از سلیقه ای عمل کردن باید دوری کرد، عنوان داشت: همه دستگاه ها باید بستر لازم برای تحقق صددرصدی آن ها را فراهم کنند.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از 36 سال به این سیاست های حکیمانه دسترسی پیدا کرده و تا آخر به آنها پایبند است.

وی سرمایه گذاری و تولید عبادت دانست و افزود: سرمایه گذاری و تولید مورد تأیید نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که ملت ایران در زمینه اقتصادی می تواند گام های بلندی بردارد، اظهار داشت: با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توان بحث بهره وری را به صورت جدی دنبال کرد.

وی ایجاد انگیزه و شرایط برای جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی و ورود مدیریت شده خارجی ها به بورس ایران، ایجاد پیمان های پولی دو و چندجانبه با کشورهای طرف تجارت از دیگر سیاست های برنامه ششم توسعه بیان کرد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: دبیرخانه کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان باید فعال باشد.

وی بیان داشت: در استان لرستان سایت فعالی را طراحی کرده و در فضای مجازی، استان و سیاست های کشور را به دنیا معرفی کنید. /9459/پ202/ج

ارسال نظرات