۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۶۱۴۰۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی:

موضع گیری غلط برخی سیاسیون مشکلات امنیتی و سیاسی ایجاد می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: مسؤولان باید در موضع گیری های خود دقت کنند چرا که امروزه امنیت کشور اسلامی در دنیا بی نظیر است و در امنیت و توان دفاعی، در اوج اقتدار و قدرت قرار داریم.
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهدا آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدمهدی مهدوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان غربی اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف شورای هماهنگی بسیج طلاب باید برنامه ریزی کنیم.

 
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی متفاوت از سایر استان ها است، گفت: تحولات منطقه بسیار حساس است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.
 
حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جریان تکفیر در منطقه با حمایت استکبار ایجاد ناآرامی کره است، اضافه کرد: موضع گیری غلط برخی از سیاسیون مشکلات امنیتی و سیاسی ایجاد می کند.
 
وی تصریح کرد: مسؤولان باید در موضع گیری های خود دقت کنند چرا که امروزه امنیت کشور اسلامی در دنیا بی نظیر است و در امنیت و توان دفاعی، در اوج اقتدار و قدرت قرار داریم.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دنیا عظمت، عزت و قدرت انقلاب اسلامی را می داند و از آن حساب می برد.
 
وی گفت: استان آذربایجان غربی به لحاظ سیاسی و امنیتی(مرزی بودن) بسیار حساس است بنابراین باید طلاب و روحانیت تقویت شوند.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: علما تکلیف مدار هستند و به تکلیف عمل می کنند بنابراین این نکته بسیار مهم باید در تعامل با علما مدنظر باشد.
 
حجت الاسلام مهدوی همچنین از آمادگی لازم سپاه شهدای آذربایجان غربی برای برگزاری اردوهای طلاب خبر داد.
 
وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در حماسه نهم دی ماه در استان، این برنامه ها را بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود: برگزاری چنین برنامه هایی بازتاب خوبی داشته و بسیار تأثیرگذار است./1301/پ202/ب4
ارسال نظرات