۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۶۲۰۶۴
امام جمعه بهبهان:

ثبات و امنیت ایران اسلامی در منطقه دشمنان را به پای میز مذاکره کشانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان گفت: آنچه که دشمنان ایران را به میز مذاکره کشانده است موفقیت بی نظیر و ثبات و امنیت ایران اسلامی در منطقه است.
امام جمعه بهبهان، حجت الاسلام بوعلي

حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی امام جمعه بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه امنیت و ثبات نظام در ایران اسلامی بی نظیر است خاطرنشان کرد: آنچه که دشمنان ایران را به میز مذاکره کشانده است موفقیت بی نظیر و ثبات و امنیت ایران اسلامی در منطقه است.

 

وی با بیان اینکه غیرقابل اعتماد بودن یکی از ویژگی‌های آمریکا بوده که امروز در طرف مقابل ما روی میز مذاکره قرار گرفته است گفت: تیم مذاکره ‌کننده نیز در تلاش است با استدلال مذاکره را به نتیجه برساند و تا این لحظه به همه تعهدات خود عمل کرده یا در مرحله امضا است اما طرف آمریکایی با دروغ‌پردازی مذاکرات را به چالش می‌کشاند.

 

امام جمعه بهبهان در ادامه بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران جزء قدرت‌های دنیا مطرح شده است و پیشرفت در عرصه‌های موشکی، نانو و هسته‌ای تمام معادلات غربی‌ها را به‌هم ریخته و اکنون آمریکا نیازمند مذاکرات با ایران است؛ هیچ کشور غربی تمایل به این ندارد که سازمان‌های نظامی او مورد بررسی قرار گیرد و هر کشوری که قبول کند آمریکا از تاسیسات نظامیش بازرسی کند باید آماده تجاوزات مستکبران جهان باشد.

 

حجت الاسلام بوعلی با بیان اینکه امروز خوشبختانه شاهد تحقق اهداف و آرمان های امام راحل در صدور انقلاب اسلامی به ملت های مظلوم از راه دل های خالصانه مردم با گرایش آنها به نهضت های بیداری اسلامی هستیم اظهار داشت: آنچه که دشمنان ایران اسلامی را به میز مذاکره کشانده است همین موفقیت بی نظیر نظام، ثبات و امنیت ایران اسلامی در منطقه است.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران برای دستیابی به فناوری هسته ای زحمات و تلاش های فراوانی را کشیده و به این سادگی اجازه نخواهد داد که مستکبران از خطوط قرمز عبور کنند، خاطرنشان کرد: از تیم مذاکره کننده انتظار می رود که حریم عزت و شرافت ملت ایران در این توافقات حفظ شود؛ بازرسی های ویژه و نظامی یکی از خطوط قرمزی است که ملت ایران هرگز این اجازه را به زیاده خواهان و دنیاطلبان نخواهد داد؛ آمریکا بداند این آرزو را به گور خواهد برد./9454/ت302/ب4

ارسال نظرات