۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۶۲۲۰۱
استاندار خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل ستاد برای گرامیداشت هر چه بهتر سالگرد ارتحال امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران گفت: باید ستادی برای گرامیداشت و پررنگ تر کردن این مسأله در استان تشکیل شود؛ با توجه به رشادت های مردم خرمشهر و دزفول باید به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول برنامه های درخور آنها برگزار شود.
عبدالحسين مقتدايي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، روز گذشته در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: باید ستادی برای گرامیداشت و پررنگ تر کردن این مسأله در استان تشکیل شود؛ با توجه به رشادت های مردم خرمشهر و دزفول باید به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول برنامه های در خور آنها برگزار شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح های بسیاری در استان گفت: طرح 550 هزار هکتاری به سبب اهمیت آن از نظر گستردگی و سهم اشتغال زایی، غیر قابل قیاس با دیگر طرح های استان است.

 

مقتدایی بیان داشت: مستندی درباره طرح 550 هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب از نقطه آغاز آن تا مراحل گوناگون ساخت و بهره برداری ایجاد شود.

 

استاندار خوزستان به کاهش اعتبارات عمرانی در کشور و استان اشاره کرد و بیان داشت: حجم و میزان اعتبارات جدید از افتخارات استان به شمار می رود که به یقین نقش اساسی در توسعه و عمرانی استان خواهد داشت.

 

وی با اشاره به مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: ستاد انتخابات تشکیل شده و شرایط به گونه ای فراهم شده که ملت احساس دلگرمی و همراهی کنند؛ مردم مطمئن باشند که از رأی های آنها صیانت خواهد شد.

 

مقتدایی در پایان به نقش مهم و حیاتی فرمانداران و هیأت نظارت اشاره کرد و ادامه داد: فرمانداران و هیأت نظارت باید نهایت و اوج دقت را در انتخابات داشته باشند تا حقوق مردم و کاندیداها حفظ شود؛ برای دوری از هرگونه شبهه نباید امکانات دولتی در مسیر انتخابات بکارگیری شود./9453/د101/ح

ارسال نظرات