۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۶۲۲۸۵
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی:

آتش جنگ نرم دختران و زنان جامعه را تهدید می‌کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امروز جنگ نرم فراتر رفته و چهره به چهره شده و آتش این جنگ، بر روی خانواده ها و مادر به عنوان محور آن و دختران که مادران آینده محسوب می شوند است.
زن مسلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسین یکتا، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور در اجلاسیه بانوان فرهیخته انقلاب اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های هلال احمر برگزار شد، با بیان این که از سال 68 که رهبری بحث تهاجم فرهنگی را به عنوان یک مهم مطرح کردند و تا کنون 27 سال گذشته است، افزود: متأسفانه آن چه امروز در جامعه شاهد هستیم، نشان دهنده این است که ما دیر وارد عمل شدیم، یا کم آمدیم و یا این که افتان و خیزان در صحنه امور فرهنگی وارد شدیم که وضعیت دختران و زنان جامعه به این مرحله کنونی رسیده است.

 

وی به تأکیدات رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی اشاره و اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما و به ویژه بانوان فعال فرهنگی انقلاب اسلامی، عمل کردن به فرموده رهبری به عنوان یک واجب است که باید در اولویت قرار گیرد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور با اشاره به این که شروع جنگ فرهنگی را رهبری خیلی پیش از این خبر دادند، اظهار کرد: کسانی که دغدغه مند بودند با تمام توان در این راستا عمل کردند ولی امروز اوضاع تغییر کرده است و ما نیازمند حرکت جهادی و ویژه ای، جز این رزمایش ها و همایش ها هستیم تا بتوانیم در این جنگ نرم پیروز شویم.

 


مدیر قرار گاه خاتم الاوصیاخاطر نشان کرد: رصدها حاکی از این که دستگاه های دولتی نمی توانند، خیلی کاری در زمینه تهاجم فرهنگی انجام دهند چرا که قضیه جنگ نرم خیلی پیچیده شده است و باید تدبیری اساسی ایجاد شود.

 


یکتا از تشکیل ابر الکترونیکی در آینده خبر داد و اظهار کرد: امروز جنگ فراتر رفته و چهره به چهره شده و آتش این جنگ، بر روی خانواده ها و مادر به عنوان محور آن و دختران که مادران آینده محسوب می شوند است؛ تمام شبکه های اجتماعی موجود و ماهواره همه با هم تشکیل ابر الکترونیکی را می دهند که افراد و اعمال آن را مدیریت خواهد کرد و در اهمیت فضای مجازی این که، رهبری در کنار شورای عالی امنیت ملی، شورای مجازی را قرار دادند.

 


آتش جنگ نرم بر دختران و زنان جامعه است


وی با یادآور شدن این که ریشه حل تمامی مسایل به حرکت و وارد عمل شدن زنان جامعه مربوط می شود از این رو بانوان فعال فرهنگی انقلاب باید انرژی موجود در زنان و دختران جامعه را در جهت جنگ نرم سازماندهی کنند، تصریح کرد: امروز که غرب و استکبار برای نابودی فرهنگ اسلامی ایرانی تلاش می کند، ما نیز باید به صورت جدی وارد عمل شویم که در این خصوص هم، زنان نقش مؤثرتری دارند، همان طور که در عرصه های مختلف، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و تربیت فرزندان اثر بخش هستند. 

 


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور با بیان  این که بدون شک، شما بانوان فعال فرهنگی انقلاب می توانید جزء 313 نفر یاران امام زمان(عج) باشید، گفت: ما در طول تاریخ شاهد این بودیم که هرگاه زنان در امری وارد شدند و حرکت کردند، امدادهای غیبی شامل آن ها شد و موفق شدند؛ امروز باید فکری برای تربیت کرد، یک نظام تربیتی و مستمر و مربی محور نیاز داریم و این نهضت را می توانیم از خانه ها به عنوان سنگر شروع کرد.

 

ما همه آرم دار شدیم ولی آرمان دار نیستیم


مدیر قرارگاه خاتم الاوصیا با بیان این که ما همه آرم دار شدیم ولی آرمان دار نیستیم، تأکید کرد: ما قرار است در جهت بهبود وضع دختران جامعه حرکت کنیم و باید جمعی باشد تا کارساز شود، باید ابتکار عمل دهیم و یک نهضت و تحولی در جهت خروج از این وضعیت ایجاد کنیم؛ جنگ نرم با نیروی حرب اللهی و انقلابی حل می شود و نیازمند  یک ارداه قوی نیاز است.


یکتا اظهار کرد: علت این که مردم شهیدان را بیشتر از ما دوست دارند این است که آن ها با همه وجود و به قیمت از دست دادن جان از آرمان و ارزش های ملت دفاع کردند ولی ما دغدغه مند نیستیم و برای مردم و به ویژه فرزندان آن ها کاری نکردیم؛ امروز مردم نگران آینده و وضع کنونی فرزندان خود هستند و بسیار تمایل دارند که در فرصت تابستان آن ها را برای سازندگی و کسب سبک و روش مناسب در اختیار شما قرار دهند تا به شرایطی عده ای که امروزدر جامعه هستند، دچار نشوند.

 

امام حسین کشتی نجات است و نه، ساحل نجات


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور با اشاره به منقلب شدن جوان ها با مشاهده شهیدان، تصریح کرد: متاسفانه ما با دختران صحبت نکردیم، دوست نشدیم تا بتوانیم در آن ها تاثیر گذار باشیم و نتوانسته ایم آن طور که شهدا موثر هستند باشیم؛ تا چادر را به زور از سرشان نکشیدند و دیر نشده است بیاد بانوان فعال فرهنگی انقلاب اسلامی هر چه زودتر و با اخلاص و توکل به خدا وارد عمل شوند.


مدیر قرار گاه خاتم الاوصیا با ایجاد ستاد اربعین را برای تشرف به کربلا اشاره و خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) کشتی نجات است و نه، ساحل نجات، ما باید از اکنون ستاد اربعین را در خانواده و دوستان تشکیل دهیم و جوانان و دختران را با خود همراه کنیم چرا که اربعین،باعث می شود بسیاری از مشکلات حل شود./844/پ202/ب4

ارسال نظرات