۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۶۳۴۱۲
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز:

مخاطب شناسی نقش بسزایی در فعالیت مبلغان دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز با بیان این که مخاطب شناسی نقش بسزایی در فعالیت مبلغان دارد، گفت: طلاب فارغ التحصیل این مدرسه علمیه براساس شرایط سنی مخاطبان در مناسبت های گوناگون به مدارس و مساجد الیگودرز اعزام می شوند.
 مدرسه علميه خواهران

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان این که 93 طلبه خواهر در مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز مشغول تحصیل هستند، افزود: در سال تحصیلی جدید حدود 20 نفر طلبه جدید الورود پذیرفته می شود.

 

نجفی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز فعالیت این مدرسه علمیه تاکنون 35 طلبه خواهر فارغ التحصیل شده است.

 

وی بیان داشت: طلاب فارغ التحصیل مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز در مناسبت های گوناگون در جهت تبلیغ و تبیین احکام دین به مساجد و مدارس شهرستان اعزام می شوند.

 

نجفی گفت: با همکاری سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش الیگودرز، همه فارغ التحصیلان این مدرسه علمیه به مساجد و مدارس این شهرستان اعزام می شوند.  

 

وی با بیان برگزاری برنامه های فرهنگی  ویژه خواهران طلبه افزود: فارغ‌التحصیلان این مدرسه علمیه در برگزاری دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز اظهار داشت: مبلغان خواهر براساس نیازهای مخاطبان در مسائل فرهنگی و تربیتی در سنین مختلف کودک و نوجوان و جوانان اعزام می شوند.   

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مخاطب شناسی نقش بسزایی در فعالیت مؤثر مبلغ و اثرگذاری بر مخاطب دارد.

 

نجفی برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر، وبلاگ نویسی و کرسی های آزاداندیشی را از جمله برنامه های فرهنگی ویژه طلاب مدرسه علمیه فاطمیه برشمرد./9459/ت302/ح

ارسال نظرات