۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۶۳۸۱۳
عضو جامعه مدرسین:

پذیرش بازرسی های فراتر از عرف معمول قبول سلطه بیگانه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سوء استفاده دشمن از کوچک ترین انعطاف مذاکره‌ کنندگان ایرانی را خطرناک توصیف کرد و گفت: دشمنان خنده٬ قدم زدن و کوچک ترین انعطاف مذاکره کنندگان را به پای سستی جمهوری اسلامی در پایداری به ارزش ها می‌پندارند.
حجت‌الاسلام حسيني خراساني
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ بازرسی‌های فراتر از قانون در تأسیسات هسته‌ای کشور را نشانه تسلیم شدن جمهوری اسلامی ایران در برابر مستکبرین و صهیونیسم بین الملل عنوان کرد و اظهار داشت: هویت عزتمند انقلاب اسلامی اجازه چنین بازرسی‌هایی را به هیچ‌کس نمی‌دهد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: بازرسی‌های فراتر از عرف بین الملل در مسائل هسته‌ای تمام هزینه‌های انجام شده برای رسیدن به عزت فعلی جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال می‌برد؛ پذیرش این مسأله همان قبول سلطه اجانب است و در هیچ شرایطی٬ از احدی پذیرفته نیست.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با توجه به سخنان مکرر رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: طرف حساب دولت٬ ملت و نظام اسلامی ایران عنصری مرموز٬ مکار٬ حیله‌گر٬ طماع و زیاده خواه است؛ اعضای تیم مذاکره کننده به طور اصولی و منطقی بر مواضع خود ایستادگی کنند.
وی اظهار داشت: اگر مذاکره کنندگان ما از خود انعطافی هم بروز ندهند ولی دشمن احساس کند ممکن است با حرکات او انعطافی در مذاکره‌ کنندگان جمهوری اسلامی حاصل شود؛ دشمنان باید بدانند مواضع جمهوری اسلامی ایران کماکان قاطع٬ شفاف و منطقی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برخورد قاطع با مستکبرین جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی باعث خواهد شد تا به طور کامل آن‌ها را از دست اندازی به دامن پاک نظام ناامید کند؛ دشمن هر چند بسیار ضعیف احتمال امتیاز‌گیری از جمهوری اسلامی را داشته باشد طمع کرده و هر روز گزینه تازه و جدیدی را معرفی خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی خاطر نشان کرد: دشمن بسیار متوهم است؛ دشمنان نظام از خنده٬ قدم زدن و انعطاف ظاهری نتیجه کلی گرفته و جمهوری اسلامی را در پایبندی به مسائل بنیادین خود سست می‌بینند و امیدوار خواهند شد؛ از این رو مسؤولان کشور باید تمام جوانب را رعایت کنند./836/ت302/ج
ارسال نظرات