۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۶۳۹۹۰
به مدت دو روز؛

دوره آموزش تربیت مربی فرق و مذاهب در مازندران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی تربیت مربی فرق و مذاهب مازندران در حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.
فرقه هاي انحرافي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم آغاز به کار این دوره آموزشی با بیان این که این دوره آموزشی دو روزه به منظور تربیت مربی کلاس های آموزشی فرق و مذاهب برگزار خواهد شد، افزود: 40 نفر از اساتید مدارس علمیه مازندران در این دوره آموزشی شرکت دارند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران افزود: مهم ترین مسائل مربوط فرقه ضاله بهائیت از سوی اساتید مجرب حوزه علمیه برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی تبیین می شود.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و در 16 ساعت آموزشی است، ادامه داد: این کارگاه آموزشی در دو مرحله برگزار خواهد شد که مرحله دوم نیز در آینده نزدیک  برگزار می شود.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در پایان دوره گواهینامه به اساتید شرکت کننده اعطاء خواهد شد، بیان داشت: روحانیان شرکت کننده به عنوان اساتید فرق و مذاهب در مدارس علمیه استان به کار گرفته خواهند شد.

 

وی با بیان این که امروز نسل جوان جامعه از سوی فرقه های ضاله مورد هدف جدی قرار گرفته اند، افزود: مقابله با افکار انحرافی این گروه ها یک ضرورت است. 

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که پایه این نحله ها و فرقه ها مبتنی بر خرافه، بدعت ها و پوچ گرایی ها است افزود: بیشتر ورود این‌گونه فرقه ها از طریق شبکه های مخرب ماهواره، فضای مجازی و گاهی اوقات از سوی ایادی و عوامل داخلی به شکل جاهلانه و مغرضانه انجام می شود.

 

وی با تأکید بر پیگیری جدی برای مبارزه با این فرقه‌های ضاله و نوظهور اظهار داشت: دشمنان ضربه به باورهای اسلامی و از جمله هویت جوانان را نشانه گرفته اند که نیازمند توجه جدی مسؤولان به این مسأله مهم است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات