۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۶۴۲۱۴
حجت الاسلام ماندگاری:

بازدید مراجع تقلید از مراکز هسته‌ای دانشمندان را دلگرم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این که به جای ترس از تحریم‌های دشمن باید از تحریم‌های خداوند ترسید، گفت: با توجه به این که دانشمندان هسته ای ما در شرایط کنونی نیاز به دلگرمی دارند، امیدواریم مراجع عظام تقلید با بازدید از مراکز مختلف هسته ای آنان را دلگرم کنند.
حجت الاسلام ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهدا، پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی با اشاره به ضرورت تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) و ارزش‌های شهدا در جامعه، اظهار داشت: شهدا در میان پرورش یافته گان معارف اسلامی بهترین نمونه هستند.

 

وی در ارائه گزارش عملکرد مؤسسه روایت سیره شهدا به سابقه 16 ساله این مؤسسه اشاره کرد و گفت: اکنون در تلاش هستیم تا رشته ای با عنوان تبلیغ با گرایش جهاد را ایجاد کنیم؛ این کار در مراحل تصویب از سوی حوزه علمیه قم است، به همین منظور خدمت مراجع تقلید رسیده ایم تا موافقت آنان را برای ایجاد این رشته دریافت کنیم.

 

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا به بیان اهمیت مسأله جهاد و شهادت از نگاه قرآن پرداخت و گفت: 600 آیه جهاد در قرآن کریم داریم و داعش با سوء استفاده از این آیات افراد بسیاری را فریفته و به گروهک خود جذب کرده است؛ ما باید با بهره مندی صحیح از این آیات، فرهنگ جهاد حقیقی را به جوانان معرفی کنیم.

 

حجت‌الاسلام ماندگاری افزود: اگر در میان مسؤولان کشور فرهنگ جهاد و شهادت نهادینه شده باشد دیگر از تحریم های دشمن نمی هراسند بلکه از تحریم های خداوند خواهند ترسید.

 

وی به حمایت های همیشگی رهبر معظم انقلاب از دولت ها، اشاره کرد و ادامه داد: ایشان نسبت به مسائل هسته ای از جمله روند مذاکرات اشراف کامل دارند.

 

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان کرد: با توجه به این که دانشمندان هسته ای ما در شرایط کنونی نیاز به دلگرمی دارند، امیدواریم مراجع عظام تقلید با بازدید از مراکز مختلف هسته ای آنان را دلگرم کنند.

 

حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که ایران در زمینه هسته ای با عنایت پرودگار و تلاش شبانه روزی دانشمندان به شکل معجزه آسایی پیشرفت داشته است، گفت: موفقیت سایت هسته‌ای فردو از برکت نزدیکی به حرم حضرت معصومه(س) حاصل شده است./928/پ202/س

ارسال نظرات