۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۶۴۳۲۶
مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛

دوره آموزشی توان افزایی مبلغان در فضای مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره های آموزشی توان افزایی و مهارت طلاب مبلغ در فضای مجازی خبر داد.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی زین العابدین مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی, بحث توان افزایی برای تبلیغ در فضای مجازی است تا مبلغان با آخرین امکانات و اطلاعات روز به اهداف تبلیغی خود برسند.


مدیر تبلیغ مجازی در خصوص دوره های آموزشی توان افزایی مبلغان در فضای مجازی گفت: این دوره در چهار بخش آموزش کلیپ سازی, آشنایی با فتوشاپ, وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی, با حضور اساتید مجرب و در چارچوب مباحث تبلیغی برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به استقبال خوب مبلغان مجازی برای ثبت نام در این دوره در خصوص زمان برگزاری کلاس های آموزشی گفت: کلاس های این دوره از 10 خرداد ماه در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و ساعت برگزاری کلاس ها به مبلغان اطلاع رسانی می شود.


زین العابدین در پایان افزود: این دوره ان شاء الله قبل از ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید و در صورت استقبال دوستان دوره دیگری نیز از این کلاس ها در همین ایام برگزار خواهد شد./1323/د101/ی

ارسال نظرات