۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۶۵۱۶۷
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر:

کارگاه های آموزشی قرآن کریم در شهرستان روانسر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر با اشاره به این‌که دوره های آموزشی حفظ، قرائت و صحیح خوانی قرآن کریم در شهرستان روانسر برگزار می شود، گفت: این کار با همکاری مؤسسات و خانه قرآن های شهری و روستایی انجام خواهد شد.
حجت الاسلام رهبر محمدي

حجت الاسلام رهبر محمدی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: کلاس های صحیح خوانی قرآن کریم در شهرستان روانسر برگزار می شود.


حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: این کلاس‌ها با همکاری مؤسسات، خانه قرآن های شهری و روستایی و حمایت همه جانبه اداره تبلیغات و با حضور مربیان مطرح و اعزامی، برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به زمان برگزاری این کلاس ها، خاطر نشان کرد: با استقبال گسترده جوانان شهرستان روانسر و ثبت نام آن ها در این کلاس ها، از نیمه خرداد ماه جاری، برنامه های قرآنی در سطح این شهرستان اجرایی می‌شود.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر از دیگر برنامه های قرآنی این اداره خبر داد و افزود: کارگاه آموزش حفظ جز 30 قرآن نیز در دستور کار قرار گرفته است که در دو رده سنی، این کارگاه برگزار خواهد شد.


این مقام مسؤول بیان داشت: جلسات و برنامه ریزی، در راستای هماهنگی و اجرای این دوره برگزار شده که مؤسسات و خانه های قرآنی، این دوره سه روزه را اجرا می‌کنند.


وی در پایان افزود: امید است جوانان و نوجوانان با شرکت در دوره های آموزشی حفظ و قرائت قرآن کریم علاوه بر اینکه اوقات فراغت آن ها به شکلی مطلوب و مفید طی شود، با مبانی دین اسلام آشنا شوند که در نهایت منجر به تربیت اخلاقی و اسلامی در جوانان و تبیین و گسترش دین اسلام در جامعه، شود./857/ت303/ح

ارسال نظرات