۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۶۵۹۹۳
با سخنرانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی؛

گردهمایی علما و روحانیان شیعه و سنی گلستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری گردهمایی علما، روحانیان، ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی استان خبر داد.
گردهمايي روحانيت

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان از برگزاری گردهمایی علما، روحانیان، ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی استان خبر داد.

 

وی با بیان این که همایش مبلغان رمضان 26 خرداد در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش آیت الله نورمفیدی، حجت الاسلام واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و استاندار گلستان سخنرانی خواهند کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: این همایش به همت دفتر نماینده ولی فقیه، استانداری، ادارات کل اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و شرکت‌ آب و فاضلاب شهری استان گلستان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که این گردهمایی در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، ادامه داد: ماه ضیافت الهی بهترین فرصت برای تبلیغ ارزش های دینی در جامعه است.

 

وی ظرفیت های تبلیغی ماه مبارک رمضان را یک فرصت مهم و ایده آل برای مبلغان دینی در جهت ترویج مناسب اندیشه های دینی دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های تبلیغی این ماه در جهت ترویج و تبیین مناسب اسلام ناب در جامعه امروز بهره گیریم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که مبلغان دینی باید جایگاه ماه مبارک رمضان و اثرات معنوی آن را به خوبی برای مردم تبیین کنند، گفت: ظرفیت های نهفته در ماه ضیافت الهی زمینه ای برای تهذیب واقعی نفس است.

 

وی با بیان این که جامعه اسلامی بر گرفته از ارزش ها و آرمان هایی است که تنها با تکیه با آن می توانیم سلامت نفس و تهذیب روح را در درون خود تضمین کنیم، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان تنها فرصتی برای مبلغان دینی است که بسته ای جامع و کامل از احکام ناب دینی را به مردم عرضه کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که در ماه مبارک رمضان زمینه برای تقویت بنیه های اعقتادی، معرفتی و ارزشی جامعه فراهم است، تصریح کرد: مبلغان دینی نباید این فرصت طلایی را به سادگی از دست بدهند.

 

وی روحانیت را پرچم داران عرصه تبلیغ دینی دانست و خاطرنشان کرد: باید از فرصت تبلیغی به وجود آمده در ماه مبارک رمضان در جهت بیان احکام ناب دینی بهره گرفت.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که ماه رمضان فرصت مناسبی برای توسعه مسائل فرهنگی و ابلاغ پیام الهی است، تصریح کرد: روحانیان در مناطق استقرار خود باید بیشتر به مسائل روز جامعه بپردازند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات