۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۶۶۲۴۹
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت حمایت محتوایی و سخت افزاری از طلاب مبلغ

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این‌که گروه‌های تبلیغی باید خود را در زمینه تولید محتوای مذهبی و معنوی به خودکفایی برسانند، گفت: طلاب برای توسعه و ترویج مبانی قرآنی در جامعه باید در زمینه های جدید کار کنند.
حجت الاسلام قطبي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در دومین نشست گروه های تبلیغی که در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، گفت: طلاب برای توسعه و ترویج مبانی قرآنی در جامعه باید در زمینه‌های جدید کار کنند.

 

 

وی با بیان این‌که گروه‌های تبلیغی باید خود را در زمینه تولید محتوای مذهبی و معنوی به خودکفایی برسانند، ابراز داشت: یکی از مسایلی که باید در زمینه گروه‌های تبلیغی به آن توجه داشت، حمایت محتوایی و سخت افزاری از طلاب است.

 

حجت الاسلام قطبی در ادامه با اشاره به این‌که طلاب باید از ظرفیت‌های ملی و قانونی برای کار در حوزه تبلیغ نوین استفاده کنند، اظهار داشت: توسعه پژوهش و پژوهش های کاربردی سبب ایجاد یک قانون بسیار جدی در کشور شد و پس از آن یک معاونت نیز در نهاد ریاست جمهوری با عنوان فناوری شد.

 

رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق قرآن کریم تصریح کرد: امروز مراکز رشد و پارک علم و فناوری در دنیا مطرح است و در کشور ما نیز جا افتاده است و دانشگاه ها طرح‌های ناب دانشجویان را به حوزه صنعت نزدیک می کنند.

 

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه اظهار داشت: متأسفانه ما از صنعت وسیع اسباب بازی و کار در حوزه کودک و نوجوان و رسانه غافل شده‌ایم در حالی که این ظرفیت وجود دارد که گروه‌های فعال حوزوی با ورود به این عرصه‌های هنری و فناورانه هم در عرصه تولید محصولات فرهنگی و هنری فعال باشند و هم بتوانند درآمدزایی برای ادامه کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه باید از ظرفیت های قانونی در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم و در عرصه علمی و فناوری کوشش مفصلی داشته باشیم./939/د102/ب4

ارسال نظرات