۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۶۷۱۷۸
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر:

طرح ملی حافظان قرآن کریم در شهرستان سنقر در حال اجرا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر با اشاره به اجرای طرح ملی حافظان قرآن کریم در این شهرستان گفت: با حفظ قرآن، تربیت اخلاقی و اسلامی در حافظان شکل می‌گیرد.
اداره اوقاف قرآن کريم

حجت الاسلام مجید میرزایی، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: طرح ملی حافظان قرآن کریم در شهرستان سنقر در حال اجرا است.


وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: فرمانده کل قوا همیشه تأکید به برگزاری مجالس و محافل انس با قرآن و یادگیری قرآن همراه با توجه به معانی و مفاهیم آن داشته‌اند، از این رو در این راستا با تلاش شبانه روزی، تعداد حافظان قرآن در این شهرستان در حال افزایش است.


حجت الاسلام میرزایی به آثار و برکات حفظ قرآن اشاره کرد و گفت: با حفظ قرآن، تربیت اخلاقی و اسلامی در حافظان قرآن شکل گرفته و امید است که شاهد افزایش تعداد حافظان و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باشیم.


این مقام مسؤول با توجه به ظرفیت شهرستان سنقر به استقبال مردم این شهرستان از برنامه های قرآنی اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 250 نفر از مردم شهرستان سنقر در سه ماه نخست از سال 94 در طرح ملی حافظان قرآن ثبت نام کرده اند.


حجت الاسلام میرزایی با اشاره به حضور مربیان قرآن کریم در این طرح افزود: مربیان قرآن که پس از گذراندن کارگاه ها و دوره های آموزشی و انجام آزمون، به آن ها گواهینامه اعطا شده است و در این طرح به حافظان قرآن آموزش های لازم را خواهند داد.


وی بیان داشت: با تلاش ها و برنامه‌ریزی‌های مختلف، همکاری ادارات دیگر و توجه و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امید است که تعداد حفاظ به بالای یکهزار نفر برسد.


مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر
در پایان گفت: دستورها و رهنمودهای قرآن علاوه بر آثار فردی از آثار اجتماعی بسیاری برخوردار بوده و علاوه بر تقرب خداوند، به کاهش گناهان در جامعه کمک می‌کند و امید است که بتوانیم وظیفه خود را در این راستا به درستی انجام دهیم./857/ت302/ح

ارسال نظرات