۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۲۶۷۳۵۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین:

مردم در عمل همدلی و هم‌زبانی خود را با مسؤولان نشان داده اند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین با تأکید بر این که مسؤولان نباید موضوعات حاشیه ساز و غیر ضروری که موجب ریختن آب به آسیاب دشمن می شود را مطرح کنند، گفت: مسؤولان باید به خطوط قرمز مدنظر رهبر معظم انقلاب پایبند باشند.
حجت الاسلام محمد جواد اميني

حجت الاسلام محمد جواد امینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که شعار هر سال بر اساس مسائل روز و سیاسی سال جاری انتخاب می شود، گفت: رییس جمهور در ابتدای کار خود اعلام کرد که در طول 100 روز اقتصاد کشور را اصلاح خواهد کرد.

 

وی افزود: حجت الاسلام روحانی عنوان کرد که با رفع تحریم ها، اقتصاد مریض و ضعیف کشور را اصلاح خواهد کرد که با گذشت دو سال تا کنون اقتصاد کشور بهتر نشده و در برخی زمینه ها تضعیف نیز شده است.

 

حجت الاسلام امینی با اشاره به این که دولت تمام تلاش خود را صَرف انجام مذاکرات کرده است، گفت: بعد از شعارهای دولت و عملی نشدن آنها، اختلافات بین مردم و دولت ایجاد شد، از این رو رهبر معظم انقلاب شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را برای سال جاری انتخاب کرده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین گفت: مردم در عمل همدلی و همزبانی خود با مسؤولان را در سال گذشته و جاری نشان داده اند، اما بعضا از سوی دولتمردان و مسؤولان، مطالب اختلاف برانگیزی مطرح می شود.

 

وی با تأکید بر این که مسؤولان نباید موضوعات حاشیه ساز و غیر ضروری که موجب ریختن آب به آسیاب دشمن می شود را مطرح کنند، گفت: مسؤولان باید به خطوط قرمز مدنظر رهبر معظم انقلاب پایبند باشند.

 

حجت الاسلام امینی با اشاره به این که مردم در همه صحنه ها با ولایت و رهبری همراه و هم صدا هستند، گفت: همراهی مردم با دولت مناسب است و امیدواریم دولت نیز با مردم همراه باشد./1307/302/ب4

ارسال نظرات