۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۶۹۸۶۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اردبیل:

رسانه های فعال حوزه ترویج فرهنگ رضوی در استان اردبیل تجلیل می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری همایش ملی مناظرات رضوی در دهه پایانی مرداد ماه در اردبیل، گفت: همزمان با برگزاری این همایش ملی از رسانه های برتر و فعال در حوزه ترویج فرهنگ رضوی در استان اردبیل تجلیل می شوند.
ناصر اسحاقي، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در جلسه بررسی هماهنگی همایش ملی مناظرات رضوی در اردبیل، خاطرنشان کرد: در سالجاری از 3 رسانه برتر و فعال در حوزه ترویج فرهنگ رضوی در سطح استان اردبیل همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره تجلیل و قدردانی می‌شود.

 

وی با تاکید بر نقش و اهمیت رسانه‌ها در ترویج ارزش‌های اسلامی و به ویژه فرهنگ رضوی در استان، افزود: تجلیل از رسانه‌های برتر و فعال استان در این حوزه به پاس تلاش‌ و همت آنها در ترویج فرهنگ رضوی انجام می‌شود تا این امر زمینه‌ساز فعالیت هر چه بیشتر در این حوزه شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه تکریم و بزرگداشت ائمه اطهار(ع) از مسایل مهم و ضروری در جامعه است، تصریح کرد: باید با تلاش و جدیت سبک و سیره عملی و علمی ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام رضا‌(ع) در سطح جامعه ترویج و گسترش یابد که در این حوزه رسانه‌ها نقش و تاثیر ارزنده‌ای را ایفا می‌کنند.

 

وی بیان کرد: باید رسانه‌های استان با آگاهی به این نقش و وظیفه خطیر و حساس خود در جامعه گام برداشته و زمینه‌ای را فراهم کنند تا بتوانیم در این زمینه شاهد توسعه و ترویج سبک و سیره زندگی ائمه اطهار باشیم چرا که این امر زمینه‌ساز توسعه و تعالی در جامعه می‌شود.

 

اسحاقی با اشاره به زمان برگزاری همایش ملی مناظرات رضوی در استان اردبیل، افزود: آیین اختتامیه این همایش ملی در استان اردبیل در روزهای 28 و 29  مردادماه در مجمتع فدک اردبیل برگزار می شود و برترین‌های این حوزه معرفی و به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌های استان اردبیل باید تا تاریخ 15 تیرماه آثار خود را در این حوزه به نمایندگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان اردبیل ارسال کنند، گفت: باید این آثار از ابتدای شهریورماه سال گذشته تا تاریخ 12 تیرماه امسال در حوزه‌های مختلف این همایش و با محوریت جشنواره  و همایش مناظرات رضوی در رسانه‌ها منتشر شده باشد تا مورد ارزیابی قرار بگیرند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات