۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۷۰۴۴۵
سرپرست استانداری قم مطرح کرد؛

تلاش مسؤولان برای خدمت رسانی شایسته به زائران و مردم قم

خبرگزاری رسا ـ سرپرست استانداری قم بر ضرورت تلاش مدیران برای استفاده از فرصت ها تاکید و کرد و گفت: همه باید با تعامل و همدلی زمینه خدمت رسانی هر چه شایسته تر به زائران شهر مقدس قم و مردم شریف این استان را فراهم کنیم.
زائران پياده
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، فریدون همتی سرپرست استانداری قم ظهر امروز در نشست صمیمی با کارکنان استانداری طی سخنانی بر ضرورت تلاش ادارات دولتی برای خدمت گزاری به مردم تاکید کرد.
 
مشاور عالی وزیر کشور با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر آرای مردم متکی است افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی در همه شرایط به انقلاب پایبند بوده اند و از آن در عرصه های مختلف دفاع کرده اند.
 
سرپرست استانداری قم شرایط کشور در زمان تحریم را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت و مردم می توانند با همان روحیه انقلابی و با همکاری بیشتر مشکلات را حل کنند.
 
وی در ادامه قم را پایتخت و بنیه فکری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: صدای اسلام از این شهر بر می خیزد و از این رو مسؤولان در قم وظیفه دوچندان دارند.
 
همتی با بیان اینکه مسؤولیت‌ها ها گذرا هستند، بر ضرورت تلاش مدیران برای استفاده از فرصت ها تاکید و خاطرنشان کرد: همه باید با تعامل و همدلی زمینه خدمت رسانی هر چه شایسته تر به زائران شهر مقدس قم و مردم شریف این استان را فراهم کنیم./836/د103/ی
ارسال نظرات